A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.6 Benzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízhatóság mintaképe

Szöveges ítélet

2015 Év végén jött az elhatározás, miszerint cserére érett a Fiat Bravo ami 4 évesen 200.000 Km-el bírt. Nagyon sokat közlekedek az autóval, hiszen a munkámat is ezzel végzem, így gyorsan megy bele a km-er.
4 és 5 millió között szerettem volna találni autót így jött a képbe a Lancer. Külsőre főképp az eleje nagyon megfogott. Vagány, sportos, férfias, és számomra nem utolsó sorban egyedi. Nem találkozunk azért nap mint nap több száz Lancerrel. Nagyon megvagyok elégedve ezzel az autóval, bár igaz még nincs benne olyan sok km-er, de úgy érzem kipróbáltam sokfajta körülmény között, és sokféle útszakaszon. Szeretném is kettészedni, hogy mi az ami nagyon tetszett illetve mi az ami egy picit csalódást keltett bennem.

Ami nagyon tetszik:
- Külső formavilág, mint írtam nagyon férfias autónak gondolom, morcos tekintettel, az autópályán haladva igen gyorsan húzódnak le, talán azért mert sokkal erősebb motorral gondolják a külseje alapján
-az 1.6-os szívó benzinmotor igaz nem egy fenevad, de talán ezt mondhatom előnyének is. Egy kiforrott motor, mely sok utánajárás és érdeklődés után (használói vélemények is) elmondható, valószínű a világból is kimenne, természetesen gondozás mellett. Nincs turbó, nincs semmi extra benne.
-Fogyasztása szerintem tökéletes, és a gyári adatokat lehet produkálni. Átlagba 6,2-6,5 között mozog, de ha odafigyelek 6 alá is letudom vinni. Számomra nagyon fontos, hiszen mint mondtam a munkámhoz nagyon fontos, a kevés üzemanyag költség.
-Az ár érték aránya jelen helyzetben talán ennek az autónak a legjobb
-Váltója talán életem során a legjobb váltó amivel találkoztam
-Kompletten az autó nagyon egyben van, és talán még azt ideírom hogy sosem fordult velem elő olyan hogy lefényképezzék az autómat... idáig! Ezalatt a rövid idő alatt 2x is megtörtént. Szerintem mint többi autótulajdonosnak nem kell bemutatnom milyen jó érzéssel töltött el.

Ami csalódást okozott:
-Nem sok hibát tudok találni de van egy kettő amit szeretnék megemlíteni. Ilyen a belső anyagok használata. El kell ismerni hogy eljárt a belseje felett az idő, a mostani Opel és Renault autók már más dimenzióban vannak, de nem is ez a legnagyobb baj. Egy Japán autótól talán annyit elvárna az ember, hogy a megvásárlásától számítva néhány héten belül, ne legyenek recsegő ropogó hangok a beltérben. Sajnos menet közben is előfordul, még nem sikerült rájönnöm honnan jön a recsegés.
-A másik és egyben az utolsó problémám, talán a futóművével van. Bár nem feltétlenül probléma, de mivel a gyorsabb haladásnál előjön így megemlíteném. Kanyarban sajnos orrtolós, és a nagy dőléseket sem szereti. Természetesen tudom hogy nem egy sportkocsi, de a Mitsubishi márkanév miatt egy picit lehetne azért merevebb.

mindent összevetve nagyon jó vételnek tartom, megvagyok elégedve vele, hozza azt amire vágytam. :)
Egyenlőre ennyi, természetesen használom tovább az autót, most viszem majd a kötelező szervizre, a következő szerviznél újra leírom tapasztalataim.




60.000-es szervizen is túl vagyunk, pedig még nincs is egy éves az autó!
Továbbra is nagyon elégedett vagyok az autóval. Komolyabb probléma nem adódott.
Viszont egy típushiba előjött. AZ első kerekeknél a toronycsapágynál valami nem stimmelt, mikor álló helyzetben, vagy kis sebességnél fordítottam a kormányt recsegő-ropogó hangot adott így elvittem a márkaszervizbe. Kitalálták hogy a szilent van kiszáradva így be kell olajozni....Kicsit jobb lett a szerviz után de megint előjött a hang. Ezek után nem igazán vagyok elégedett az érdi DI-FER márkaszervizzel, nem igazán akarnak vele foglalkozni, pedig még garanciális!
Felkerestem a Dunaauto zay utcai telephelyét és rögtön tudták mi a baj. A 80.000-es szervizre már oda fogom vinni és akkor meg is javítják a hibát.
Ettől függetlenül jól szolgál az autó. Megbízható útitárs.
Az autó ezzel az 1.6-os motorral nem lesz az utak királya. Sajnálatos, hogy nem hoznak a magyar piacra erősebb benzinest (1.8 vagy 2.0).
Autópályás tempónál 140-nél 3600-at forog, így ez egy kicsit hangos.
Fogyasztása kicsit változott, kb. olyan 7 liter.
Összegezve, mindenkinek aki tervez venni Lancert,vagy megbízható autót keres, még mindig csak ajánlani tudom, de aki igényes belső utasteret, vagy komolyabb multis funkciókat is szeretne az autójába, annak nem ezt az autót ajánlom, neki nagy csalódás lesz.

150 000Km
Eljött ez a nap is. Úgy gondolom, hogy a hátunk mögött hagyott km-ekre boldogsággal és örömmel gondolok vissza. Nagyon gyorsan elröppent ez az idő.
A Micum az elmúlt 150.000 km alatt tökéletesen tette a dolgát. Igazán a kötelező 20.000 km-es szervizeken kívül nem kellett soha szerelőhöz vinnem, pedig elég kemény használatban van. Még mindig jól esik ránézni, mert még mindig megfog a külseje. Továbbra is merem ajánlani mindenkinek aki előtérbe helyezi a megbízhatóságot. Bármilyen hosszú útra, egy külföldi nyaralásra elmerek vele indulni, mert 100%-ig megbízok benne.
Egyetlen 1 dolog van ami viszont fájdítja a szívem. Hamarosan el kell kezdenem nézelődni a kínálat között, mert újat ebből már nem lehet kapni, vagy ha még valahogy az ember hozzá is tudna jutni akkor 5-6 millió között. Viszont ebben az árkategóriában már azért komolyabb autót is lehet találni. Így igazán nem tudom mire fog esni a választás... De még van pár közös km-er amit addig is élvezek :)

Hibalista

- Egyenlőre nem volt javítása az autónak. Csak a kötelező 20.000Km-es szervizekre vittem el.

Ide hordtam szervizbe

Di-Fer Kft. Érd

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Duna Autó Zay Utca

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiat Bravo 2011 1.4 90 Le Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)