A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1,8 Instyle 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lomha tilinkólós autó!

Szöveges ítélet

Az autót 2017-ben vettem. Akkor 10 éves volt. 1,8 benzin 143LE, 5 ajtós, Instyle (bőr, navi, xenon, dvd, 7 légzsák, 7 hangszóró, kanyarfényszóró, 18-as kerekek, kulcs nélküli rendszer, stb.) tehát a full felszereltség. Németországból behozott, jó állapotú, korának megfelelő volt. Vásárláskor alaposan megnéztem, pont a totálkáron is ajánlott checklist alapján. Kipróbáltam, minden klappolt. Nem lettem átverve, az autó az eddigi 2 év és 40.000 km alatt megbízhatóan tette a dolgát.
Kényelmes, nagy, felszereltségének köszönhetően teljes mértékben kiszolgál. A kocsi gyönyörű, főleg az eleje. Az előre dőlő első rész és a lámpák elegáns, de mégis agresszív külsőt kölcsönöznek az autónak. Oldalról is szépek a vonalak, a gyári spoilerezés és a 18-as alu kerekek megteszik a hatást. Na de hátulról? Itt már elfogyott az inspiráció. Eskü mikor ránézek hátulról, egy daewoo lanos ugrik be. Nem tudom, hogy sikerült nekik ezt összehozni, de valami hihetetlen gagyi hatású. A hátsó szárny valamit javít az összképen, de cserébe belülről hátra szinte semmit nem látni.
A motor halk, szinte észrevehetetlen a működése, amíg fel nem pörgeted és bizony ezt fel kell, mert sajnos a teljesítmény az gyalázat. A 143LE jól hangzik - a 173Nm már nem annyira – de ezt nem érezni. Persze tudjuk szívó benzin, ahhoz, hogy menjen fordulatszám kell. Itt 4200-as fordulat az, ahol a maximális nyomatékot leadja az autó, ami érezhetően gyorsítja is, de amíg ezt a fordulatot eléred az valami kínszenvedés. A sebességek hosszúak, a gázreakció gyenge. Pont azokban a tartományokban használhatatlan az autó ami a mindennapokban kéne. Előzni 50-ről, 70-ről példának okáért. Legyen 50. Innen 4-esben meg sem érdemes próbálni, mert a fordulat 1700 körül lesz, nulla nyomatékkal, tehát gangolj vissza. Igen ám de hova? 3-asba vissza sem jobb a helyzet a 2400 körüli fordulattal, kb úgy gyorsul, mintha te tolnád, 2-esbe pedig már nem teszed vissza 50-nél, mert akkorát bólint előre az autó mint az állat. Nem lenne baj, hogy csak magas fordulaton érezhető a teljesítmény, de hogy ezt a fordulatot elérni csak ha úgy lehet ha úgy vezetsz, mint valami wannabe boyracer hülye gyerek a vele egykorú bmw-jével az már kínos. Ehhez a 8 literes vegyes fogyasztás nem túl baráti.
Összegezve az autó megbízható, nagy és kényelmes, de kényelmetlenül lomha, meghazudtolva sportos külsejét. A csomagtartó mérete marginális, bár a másik autómhoz hasonlítom ami meg kombi, így ez lehet szubjektív. A nagy kerekek és feszes futómű nem szereti a magyar utakat, Németországban ez nem lehetett gond. A váltó darabos, hátramenetet gyakran csak dupla kuplungolásra hajlandó bevenni és négyből vissza 3-ba is nehezére esik a művelet. Mindenért zenével, csipogással szól. Ha beülsz és nem kötöd be magad míg kitolatsz otthon végig zenél, az sem számít ha közben kiszálltál, ha kiszállsz és zsebedben a kulcs, a kocsi meg jár, pittyeg, mint egy babajáték. Összességében megérte, de nem leszek túl bánatos ha eladom, mert vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban.

Hibalista

- Bal hátsó fő fékmunkahenger berohadt. Bluetooth elromlott, hangvezérlés hol működik, hol nem, belső világítás, CD-ről néha átkapcsol csak úgy rádióra és nem, nem a hírek miatt. Néha ajtó hibát dob ki csak úgy. Biztosíték kiégett. Klímát fel kellett tölteni egy év után. Apróságok.

Ide hordtam szervizbe

Privát szerelő. Eddig megoldotta amit egy otthoni garázsban meg lehet.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Focus Következő autója? Accord
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)