jó kis kocsi
Szöveges ítélet
azért is erre az autóra esett a választás, mert annyi jót írtak róla itt is, máshol is.
A rossz dolgok: agresszíven csipog az öv miatt, borzalmas egyen-japán fröccsöntött kopogós fujbelső(ezt igazabol lesz*rom,ez kocsi, nem kispárna), hülye helyen lévő könyöklő, buta ablakmosó program, nemjól látszó rádió-kijelző. Tengelyirányú kormányállítás hiányzik sajnos. Óriási kerékméret, a 16" felni (60as oldalmagassággal) szinte nudli módon fog mutatni rajta (kellene az a 18" hogy a franc enné meg de nem lesz)
A jó dolgok: ugyanaz a japánság ami a kopogósság meg a fos belső dizájnban jelentkezik, a jó dolgokban is nagyon megvan, úgy mint jóindulatú vezethetőség, király futómű, szuper váltó és kormány és a tisztességesen helytálló motor, ami jól veszi és ejti is a fordulatot. E tekintetben jó, hogy oldszkúl:) Nagyon összerakott autó. Ugyan még bejáratósként nyugdíjasan hajtom, de az érezhető, hogy minél magasabb a fordulat, a motor annál jobban magára talál. Az 1.8 távolról sem sportgép, de az eddig használt 1.6 V. Golfhoz képest baromira megy. Az inform safety felszereltségből adódóan a leggagyibb hifi van benne a 4 hangszóróval, de várakozáson felül szól, viszi az mp3-at, úgyhogy most nem kell költsek audiora (hálisten). A belső sávot iszonyatosan takarítja. Én vettem rá spoilert; oldalra kötényt, meg hátra közepeset, szerintem jót tesz a forma arányainak is (meg ennél a védhetetlenül jaszkari tételnél lehet azzal indokolni, hogy így jobban érezni hol a kocsi segge hehe...) A 15-40 közötti férfiak (énisez) és a yard odavannak a formától.
Nagyon szerethető autó.
frissítés: Jobb kettőben ülve a legnagyobb a királyság, meglepően nagyonnagy hátul, pedig a golf V se volt kicsi. Csomagtartó tényleg kicsi, de hát vmit vmiért. Kilátás minden irányba rossz (elöl a vastag a-oszlop + óriás tükör, hátul meg a magas far és a c-oszlop akadályozza a kilátást). Másrészt végre egy autó amire sikerült normális méretű tükröt szerelni (150fölött szélzaj...).
Véleményem szerint az autó (sajnos?) kettős lélek. Alacsony fordulaton használva, kellemesen nyugdíjasan lehet vele közlekedni, ekkor a fogyasztás nagyon baráti (városban 7,5-9, országúton volt már 5,7 is, de inkább 6,5-7), de nem gyorsul. A másik változat, ha az ember tolja neki (nem kicsit), na akkor megjön a hangja és az ereje (no meg az étvágya akár 13) is. Valami történik 4100/perc környékén, onnan nagyon húz. A probléma ezzel az, hogy a normális(?) használati tartomány az 1500-3500 között van, ott meg semmi extra. Autópályán meg nagyonnagyonnagyon kéne a 6. fokozat.
Nagy hidegben recseg-ropog a műszerfal, jaj de zavaró:(
Mindezekkel együtt ha újra választhatnék, akkor pont ugyanezt az autót választanám. Lehet, hogy főorvosi fehérben:)
frissítés:
kb 80000km van benne, még mindig hibátlan.
Frusztráló városi használat: meghúzzák, ajtót rányitják, megkaristolják, stb., pedig mindig igyekszem úgy parkolni, hogy ne legyek útban másoknak. Nem merem lemosni, mert akkor tuti még egy csomó új sérülést látnék meg.
Olajat nem eszi, nem zörög, nem csörög.
Még mindig ugyanez kéne:)
Hibalista
- semmi nem romlott el rajta - fékbetétet 60000nél kicserélték, ezen kívül szűrők meg olajcserék szoktak lenni.
Ide hordtam szervizbe
duna autó
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
mitsubishi varró
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | golf v. | Következő autója? | lancer evo /saját benzinkút edition/ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
