A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.5 inform 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Fényesebb a Lancer, akard!

Szöveges ítélet

Előre bocsátom, hogy ezt a címet plagizáltam, de nagyon találó. A második Lancerünket nyúzzuk, mindkettőt újonnan vettük, és az első beváltotta, a második beváltani látszik reményeinket. Ez az új valahogy úgy születhetett, hogy a Mitsubishi Motors főnöke letelefonált a fejlesztésre, hogy gyerekek, kéne egy új Lancer, mert a régi már régi. A mérnökök hazamentek, ellátták a családdal kapcsolatos teendőiket, jől kialudták magukat, és másnap pontosan bementek dolgozni, és estére ott volt az asztalon az új Lancer. Nem történt csoda, a fizika nem lett megerőszakolva, normális autó mutálódott normális embereknek. Sok jó történt vele, de hibát is követtek el.
Kezdeném a hibákkal. Az elődjéhez képest hangosabb. Ha pozitívan állok a dologhoz azt írnám: vagányabb. De inkább spórolásról van szó. A motorhang Suzukis, a futómű hang Daewoos. (Bocsánat! Chevroletes. Csak ez a Sevi nem az a Sevi…) Az utcazaj motorbiciklis. Talán utoljára a Velorexben lehetett ilyen közvetlen kapcsolat a természettel. Ha ráhajtasz egy cserebogárra, tá még a roppanás is behallatszik. Meg lehet szokni, de hát mégiscsak Mitsubishi van kiírva elöl!
A váltó hibátlan Japán, a váltó kar viszont hangot ad. Igen, a kar! Mintha bakelit rudat mozgatnál, ami a végállásnál beleütközik egy gumibakaba. Szintén megszokható, de azért mégis… Azt sem tudom, milyen gondolat vezette a Mitsu mérnökeit, amikor a motorvezérlést kitalálták, de váltáskor a motor egy kis ideig megtartja a fordulatot. Hasonlóan, mint az Opel, vagy a Daewoo egy pár modellje. De valami még sem ugyan az, mert itt külön rá kell érezni a sima váltásra. Nem dráma, de nem is kéjhömpöly. Több fogást nem találtam a Mitsun. Jót viszont annál többet!
Az első a fogyasztás. Télen, 3-6 Km. szakaszokat járva sem ment 8 liter fölé. Országúton 6-6,5 liter előzésekkel, négy személlyel. Eddig még mindegyik autónk ezeken az utakon legalább 1 literrel többet fogyasztott. Ráadásul ez a motor ragyogóan elboldogul ezzel a kasznival. Ilyenkor megmelegszik a szívem tája: lám, még sem hiába spóroltak a mérnökök a hangszigetelésen. Városban, „lámpás gyorsulásoknál” sem akadtunk legyőzőre még az 1.6-ok között sem. Valamit valamiért.
A futómű is remekmű. Valószínű, hogy egy kis Japán nem láthatóan szalad az autó előtt és síneket fektet le, mert mintha sínen haladna, úgy viselkedik az autó. Semmi billegés, kitörési hajlam, ellenkezés: szuper!
A fék, a blokkolásgátló, a fékerő elosztó, a kipörgés gátló hibátlan. Idén tavasszal -hála a késői havazásnak- volt alkalom kipróbálni. Már már azt hinné az ember, hogy fejre állt a fizika! Tapad a hó! Azután az utánam jövő terepjáró céltalannak látszó útkeresése rádöbbent, hogy mégsem. (BMW szörnyeteg nyári gumikkal. Bravó! Na el a közeléből mihamarabb!)
A beltér pont jó. Minden a helyén, Japán módra. A fedélzeti komputer jelzései érthetőek, logikusak, nem hiányoznak a hiányzó műszerek. (Vízhőfok, benzinszint) A hanggal irányítható és kommunikáló wifi mindig lenyűgöz. Egy nagyon kellemes női hang kristálytisztán és kifogástalan angolsággal szól hozzánk. Ha nem érti a választ, (mert ugye az én orgánumom és kiejtésem nem ilyen kristálytiszta,) udvariasan németre, vagy még ki tudja hány nyelvre vált.
Az automata klíma szép csendben teszi a dolgát. Nem bőmből, nem fújja tarra a fejed, csak azt veszed észre, hogy pár perccel az indulás után jól érzed magad. Nagyon rendben van. Ez alól kivétel, ha automata párátlanításra állítom. Akkor néha, (és mindig jókor!) begurul, és orkánszerű szélzuhataggal tökéletesen tisztára fújja a szélvédő teljes felületét. Mindezt pillanatok alatt.
A megbízhatóságáról nem mondhatok semmit, még csak 6000 Km. van benne. Az elődje 58000 Km-t futott nálunk, ez alatt egy akkut, két első fényszóró izzót, két féklámpa izzót nyűtt el. Remélem ezzel sem lesz több gond.
Mindent összevetve nagyon jó autó.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Még sehova, de valószínű a kötelezőre DI-FER Érd lesz a nyerő

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5992
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Szintén Lancer Következő autója? Még nem tom.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)