A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1,8 Invite 2009 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Elegáns sedan - 1.8 Invite 2009

Szöveges ítélet

Külcsíny: szerintem nagyon jól eltalált forma, kimondottan elegáns. Szemből nézve pedig nagyon dögös. Végre a Lancer olyan külsőt kapott, mint amilyet már régen kellett volna. Kicsit nagy holtterek, de ezt jól kompenzálják a nagyméretű tükrök. Nekem tetszik, szeretek ránézni.
Belcsíny: Az ilyen motorteret szeretem. Nagy fekete doboz, ez a motor. Meg 3 folyadéktartály, amin jól látszik, hogy mi micsoda. Az ablakmosó tartályban szintmérő pálca, olcsó műanyag, viszont roppant praktikus.
Az 1.8 Mivec motor mit mondjak, kissé szomjasnak tűnik az 1200kg-os autóhoz. Az L200 a két tonnájával is beérte 10 literrel. A Lancernek kell a 9 liter. Bár már egyszer sikerült 7 literes átlagfogyasztást is produkálni. Viszont pörren is ha kell. A gáz jól adagolható, a fék szintén, a menetstabilitása kívánja a kanyarokat. A pesti utakon kissé pattogós, viszont nem zörög a belseje. A váltó pontosan és minden zökkenő nélkül kapcsol.
Utastér: végre elférek egy japán autóban! A lábam nem ütöm a kormányba és a hátam mögött ülőnek még van helye. A fekete-inox kombináció nekem nagyon bejön. A kezelőgombok jó helyen és intuitív módon használhatók. Bár a kesztyűtartó hűtéshez azért be kellett nézzek :-), elég gusztustalan az a szürke tárcsa. Bár a kesztyűtartóban nem látszik.
A kormány és a rajta elhelyezkedő gombok jól elérhetőek és a tempomat, cd valamint a telefon kihangosító szinte minden funkciója vezérelhetőek róla, ergonómikus és jó kialakítású. Bár kissé furcsa, hogy csak magasságban állítható. Ami még hiányzik, hogy az oldalsó tükröket kézzel kell behajtani. Az 5 millás árba igazán beletehették volna. Bár ebbe a ködfényszóró, tolatóradar, metálfény és a négy acélfelni ára sincs benne, amit pluszba kaptam még az autóhoz.
Utasvédelem: még ki nem próbáltam szerencsére, de bármerre nézek, légzsák légzsák hátán és akkor is szól a biztonsági övre figyelmeztető hang, ha az utas nem kapcsolja be az övét. A gyengének tűnő ajtó és oldalborítások alatt, komoly acél merevítőelemeket találni, legkönnyebben a csomagtartóban venni ezt észre.
Összegzés: sportosan elegáns, jó menettulajdonságokkal rendelkező, kissé iszákos autó. Nekem beloptam magát a szívembe.

Hibalista

- Szerencsére még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Top-Autó, Miskolc
Nem tudták átadni az autót a megbeszélt időre. Ezért addig kaptam egy L200-at kipróbálásra. Mentem vele kb. 1000km-et, az is nagyon megtetszett.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2116
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Twingo 1.2 Privilege Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)