Elegáns sedan - 1.8 Invite 2009
Szöveges ítélet
Külcsíny: szerintem nagyon jól eltalált forma, kimondottan elegáns. Szemből nézve pedig nagyon dögös. Végre a Lancer olyan külsőt kapott, mint amilyet már régen kellett volna. Kicsit nagy holtterek, de ezt jól kompenzálják a nagyméretű tükrök. Nekem tetszik, szeretek ránézni.
Belcsíny: Az ilyen motorteret szeretem. Nagy fekete doboz, ez a motor. Meg 3 folyadéktartály, amin jól látszik, hogy mi micsoda. Az ablakmosó tartályban szintmérő pálca, olcsó műanyag, viszont roppant praktikus.
Az 1.8 Mivec motor mit mondjak, kissé szomjasnak tűnik az 1200kg-os autóhoz. Az L200 a két tonnájával is beérte 10 literrel. A Lancernek kell a 9 liter. Bár már egyszer sikerült 7 literes átlagfogyasztást is produkálni. Viszont pörren is ha kell. A gáz jól adagolható, a fék szintén, a menetstabilitása kívánja a kanyarokat. A pesti utakon kissé pattogós, viszont nem zörög a belseje. A váltó pontosan és minden zökkenő nélkül kapcsol.
Utastér: végre elférek egy japán autóban! A lábam nem ütöm a kormányba és a hátam mögött ülőnek még van helye. A fekete-inox kombináció nekem nagyon bejön. A kezelőgombok jó helyen és intuitív módon használhatók. Bár a kesztyűtartó hűtéshez azért be kellett nézzek :-), elég gusztustalan az a szürke tárcsa. Bár a kesztyűtartóban nem látszik.
A kormány és a rajta elhelyezkedő gombok jól elérhetőek és a tempomat, cd valamint a telefon kihangosító szinte minden funkciója vezérelhetőek róla, ergonómikus és jó kialakítású. Bár kissé furcsa, hogy csak magasságban állítható. Ami még hiányzik, hogy az oldalsó tükröket kézzel kell behajtani. Az 5 millás árba igazán beletehették volna. Bár ebbe a ködfényszóró, tolatóradar, metálfény és a négy acélfelni ára sincs benne, amit pluszba kaptam még az autóhoz.
Utasvédelem: még ki nem próbáltam szerencsére, de bármerre nézek, légzsák légzsák hátán és akkor is szól a biztonsági övre figyelmeztető hang, ha az utas nem kapcsolja be az övét. A gyengének tűnő ajtó és oldalborítások alatt, komoly acél merevítőelemeket találni, legkönnyebben a csomagtartóban venni ezt észre.
Összegzés: sportosan elegáns, jó menettulajdonságokkal rendelkező, kissé iszákos autó. Nekem beloptam magát a szívembe.
Hibalista
- Szerencsére még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Top-Autó, Miskolc
Nem tudták átadni az autót a megbeszélt időre. Ezért addig kaptam egy L200-at kipróbálásra. Mentem vele kb. 1000km-et, az is nagyon megtetszett.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2116 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Twingo 1.2 Privilege | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
