A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.8 Intense 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Darázs

Szöveges ítélet

Próbálok olyan dolgokról írni, amikről még nem esett szó, és próbálok kritizálni... a hármas Mazda elkényeztetett...
1., Központi számítógép.
-Az összes info (rosszúl!) 6 "képernyőre" van elosztva, melyek között az "Info" gomb nyomogatásával váltogathatunk. Nos... ez a gomb, kényelmesen beállított vezetői helyzetben, nyújtott karral nem érhető el, így a kialakult metódus az, hogy jobb kézzel a kormányba kapaszkodva megpróbálja az ember a bal kéz mutatóujjával pont annyiszor megnyomni, hogy az óhajtott képernyő jelenjen meg. Sűrű forgalomban ez általában persze nem sikerül... egyel túlugrik :-))... jöhet az újabb hat bökés...
-Én megszoktam egy "adathalmazt" eddigi autóimban, amivel "dolgoztam". Láttam az összes megtett km-t, a napi számlálót, a motor hőmérsékletét (pl. téli reggel: mikor lesz már fűtés?, terhelhető-e már a motor?). Ezeket az adatokat minden egyszerű autó alapból mutatja, a Lancer-ben képtelenség egyetlen képernyőre hozni őket.
-Van felesleges képernyő: inyen a "mennyi van még hátra a következő szervízig" című (ez helyből látszik a km-számlálón).
-És van elcseszett is: a pillanatnyi fogyasztást egy vízszintes skálán vizualizálták, ennek pontossága +,- 5 liter, a pontos adat csak tempomattal, az átlagfogyasztás-mérőt lenullázva jeleníthető meg... khmm...
-A végére a legszebb: a hatótávolság kijelzése. A becsült kilóméterek száma szépen csökken, amíg... el nem érjük azt a pontot, amikor a kocsi 50 km megtételét tartja még lehetségesnek... no... innentől NEM ÍR KI SEMMIT!!!... pont amikor a legjobban guvad ki a szeme az embernek a kutakat vadászva.
2. Ergonomia
-A sokat emlegetett kartámaszról annyit jegyeznék meg, hogy nem a kartámasz rövid, hanem a váltó van messze (180 cm vagyok). Elhatároztam, hogy nem írok összehasonlító tesztet, de a Mazdában "lekönyökölve" az ujjaimmal tudtam kapcsolni minden fokozatot, itt az ötödikből történő visszakapcsoláshoz megint csak nyújtózkodni kell (ld. "Info" gomb).
-A bal kart illetően: az ajtó könyöklője túl alacsonyan, az ablak pereme túl magasan van, így bármelyikre helyezzük is a könyökünket, az eredmény minden képpen gerincferdülés.
3. Klíma
Nekem furcsa volt, hogy a klíma pillanatnyi állapotáról (hová, milyet, mennyire) a műszerfalon semmilyen kijelzés nincs. Jó, hogy a gombok beállított helyzete, de ez azért szokás....
4. Ezt a pontot talán nem is kellene a "rosszak" közé sorolnom. Eddig ugyanis az volt a tapasztalatom, hogy minél nagyobb motorral szerelt autót vettem, az mindig többet fogyasztott az előző, kisebb motorral szereltnél. Alapelvem továbbá, hogy a benzint nem azért tesszük a kocsiba, hogy megtakarítsuk, hanem, hogy hajtsa!!! Harmadik kitételem szerint, ha kibirom, hogy a Lancer-el 90-el menjek, akkor 6,2 litert fogyaszt, ha viszont többnyire nem birom ki, akkor akár tizet is :-))!

Most jönnek a jók...
1. Az 1.8-as szívó motor tökéletes. Alapjáraton úgy ketyeg mint egy svájci óra... alacsony fordulaton is elegendő a nyomaték, dinamikusan húz... aztán az igazán jó dolgok 4000-nél kezdődnek, egészen 6500-ig, ebben a tartományban olyan érzése van az embernek, mintha még egy benzincső nyílna meg, padlózva a gyorsulás nem egyenletes... hanem fokozódik!!! (pirosba nem szokom forgatni) A rugalmasságra sincs panasz, tehát nagy sebességről mégnagyobb sebességre is jól gyorsul :-))!
2. A Lancer tágas és csendes (utóbbi az új modellévtől). 184 cm-es középső gyermekem jól elfér mögöttem, és 140-ről 170-re gyorsítva is tudunk beszélgetni v. a zenét hallgatni.
3. Ilyen szintű zenerendszerem (Rockford Fosgate - 9 hangszóró... ebből egy mélynyomó a csomagtartóban) még nem volt. Magasan veri az általam ismert autókba eddig gyárilag szerelt összes "hangzást". Jó-jó... sokkal többért, bitosan létezik sokkal jobb...
4. A végére a legjobb... a´szongya a sarki boltos: "látja EVO-t vettem"... talán ennyit a kűlalakról. Az alsó középben most ő a leszebb ill. a legkülönlegesebb. Én szívből veszek autót, ahogy öt éve a Mazda3-ba, most a Lancer-be szerettem bele!

Hibalista

- Hibátlan.

Ide hordtam szervizbe

Még nem kellett.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mazda3 1.6 Következő autója? Még nem tudom.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)