A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer 1.8 intense 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

az új lancer a japán szépség

Szöveges ítélet

Mint más is említette én is vártam rá fél évet.Csak rá kell nézni és látható hogy miért érte meg!Még szoknom kell, mert ez nem egy francia, mint ami volt előtte.Sportos,kemény és pörgetni kell ha haladni is akarsz vele,de 4000 felett feléled és a hangja is megjön.Ami nem tetszik:a kartámasz rövid és ha a telefon az alatta lévő rekeszben van töltőre dugva és nem a zárt rekeszben akarom tárolni... a kábel miatt nem lehet becsukni.A lehajtható támasz az ülés oldalán szimpatikusabb lenne.A bal könyökömnek az ajtón lévő támasz alacsony a lehúzott ablak magas... remélem megszokom.
A deréktámasz nagyon hiányzik az ülésből.
A fejtámlák dőlésszöge nem állítható.A belső tükör nem elektromosan sötétedő.
Mivel infopanel van a műszerfalon el kell dönteni mit akarok figyelni,mert mindent nem tud megjeleníteni egyszerre(átlagfogyasztás-üzemanyagszint-átlagsebesség;megtett km-összes km;hűtőhőfok...)A kijelző fényereje?a műszerfalon elég, a rádiónál már én is voltam úgy hogy meg kellett néznem kétszer is hogy mi is van kiírva.Talán ha jobban lenne árnyékolva...
A zene jó,de komolyabb könnyen építhető kb 250ezerért(igen ez nem kevés és aki nem hifi őrült,annak a gyári pont szuper és azért ez is rockfort fostgate).
A tolatóradar sokat könnyít a beállásnál, mert ha nem lenne biztos kiszállnék megnézni hol is van a hátulja.
A széles kerekek és a peres gumi szép de a "jó" utakon könnyen megvezetődik és minden "egyenességet" megérezni.A kanyarstabilitása kiválló.A 406os sem volt rossz ,de ez... a korlározó táblák szinte marhaságnak tűnnek!
A csomagtartóba csak olyan dolgot szabad tenni, ami mérete vagy súlya miatt nem mozdul el ,mert rögzíteni azt nem lehet.És az a csodás fa lap egy darab nem is tudom milyen textillel letakarva..na ez rejti maga alatt a pótkereket.hát ez nem az 5milliós árkategória dísze!!
A váltó igazi japán.meg kell mutatni neki, hogy hol a sebességi fokozat,belerakni és nem csak úgy arra felé...Furcsa hogy alapjáratnál gáz nélkül kettesben néha dadog,mintha le akarna állni.Azután mégsem.
Kicsit fura.Össze kell szoknunk.Tehát meg kell tanulnom használni :)
Szeretem, mert nagyon szép,új és bízom benne hogy sokkal megbízhatóbb társ lesz mint elődje.

Hibalista

- semmi,mert ez japán.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 406 2.2i Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)