A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2007)

Lancer Invite 143 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Állítólag 1284 kg. Rejtély hogy mitől ilyen nehéz

Szöveges ítélet

Nos, az autót négy hónapja vettem. 4.3 MioHUF volt, ennyi pénzért ilyen autót egyik márkánál sem kaptam. Néztem a 159es alfát meg a Sciroccot, a gyengus verziók is bőven hat felett nyitnak. Én meg útálom a pénzt költeni.

Szóval a motor 143 LE ( gépkönyv szerint, szerintem meg a Bábolnával együtt "elprivatizálták" a ménes egy részét) és 18O Nm nyomatékú. Az enteriőr rendben van ( pestisfekete színhez vajszínű üléshuzatok ), az autó ( még ) tetszik. Kicsit a Lexus ISre is hasonlít, bár a LExus kissé arányosabb.

A következőket tapasztaltam :
1. Az autó BAROMIRA sokat fogyaszt. Hollandiában ez a motor "D" energiahatékonyságot kapott ( az ezerötös meg "B"t, de ezt nem tudtam, amikor megvettem ).
Azért az szégyen, hogy vegyes használattal ( jó, mondjuk télen ) 48.22 Lt fogyasztott 522 kmen.

Autópályán kicsit jobb, csak nem szabad 12O kmperh felé menni. 15Onél progresszíven megugrik a fogyasztás.

2. Az autó menetteljesítménye szerintem kívánni valót hagy maga után. NEm mondom, jól megy, de alacsony fordulatszámon kissé (?) nyomatékszegény.
Praktikusan ez azt jelenti, hogy a Tettyére két személlyel az előírt sebességkorlátozást betartva NEM megy fel harmadik fokozatban.
Mondjuk a gépkönyv szerint is a nyomatékot a 4ooo rpmnél adja le, de ezt csak autópályán lehet kipróbálni ( ott is módjával, L. fogyasztás )

Megjegyzem, ezt más ( külföldi ) autósújságok is felróják a lancernek ( csak ezeket is csak most olvastam el ... )

Ez szvsz nem túlzott elvárás : keresztanyám rusnya Wagon R+sza a Sasadi úton negyvennel két személlyel harmadikban símán felmegy.

Az autó kanyarban tényleg jóindulatúan viselkedik, nem ( annyira ) billeg, a Mecsekben elég jól be lehet hatvannal, hetvennel is venni a 27O fokos kanyarokat.


3. Lenne egy kis gond a váltóval. Szerintem nem normális, hogy álló autó az egyest csak úgy vegye be, ha csuklóból, erőből teszem be a fokozatot. Az sem nyerő, ha (szintén álló helyzetben ) ha rükvercet kapcsolok, akkor néha éktelen recsegést kapok válaszul.

Most vittem el a szervízbe, majd meglátjuk, mit alkotnak.

Mindenesetre ijesztő, hogy minél több kilométer van az autóban, a váltó annál jobban recseg. Jó, nem egy prémiummárka, de a ( viszonylag ) síma váltás kunsztját a tizenötéves Renaultom is tudta anno. Szvsz a szinkronizációval lehet valami, majd meglátjuk.

4. Kissé furcsállom, hogy az autó lemezei olyan könnyen benyomhatók az ujjammal, mint egy üres sörösdoboz. Állítólag az ütközésvédelmi vasak ( nyilván ) az ajtóban vannak. Állítólag 5 csillagot kapott. De azért szar érzés olyan autóra bízni magamat, amelyik ajtaja könnyebben benyomhato, mint a 15 éves Renaultom ajtaja.

Erre utal a cím is : a majdnem másfél tonna össztömeg azért robosztusabb lemezeket implikál(na).

5. Néhány szó a HiFiről. Ahhoz képest hogy 2 hangszóró van benne, elég szépen szól. Nem tudom, elvár6ó lenne e az, hogy ezért a pénzért még két másik hangszórót is beletegyenek. A "felhasználói élmény" fokozására. Az külön jó pont, hogy a CD játszó képes ( adatlemezől, file struktúrából ) mp3 as formátum és másolt CDk lejátszására is.

Mindent összevetve : szerintem az autó megérte ennyiért, ma is ezt választanám. A fogyasztása kriminális ( jó, tudom, lassan kell menni ), a 143 LE nem igazán jön elő. Remélem, a váltóval nem szívom meg.
Ja igen : az autó formája a legjobb a kategóriában. Végre olyan autóm van, ami tetszik is. És nem kellett vagyonokat kifizetni érte.
Ha az ezernyolcszázas így teljesít, akkor az ezerötös igencsak alulmotorizált lehet.

2009. V. 31.
Voltam a szerelőnél a váltó ügyében. Amikor előadtam, hogy a rükvercet recsegve veszi be, akkor a szerelő így szólt :
-Várni kell.
-Nade mégis MIRE ? kérdeztem
-Hát arra, hogy a fogaskerekek megálljanak, ugyanis a hátramenet nincs szinkronizálva.

Szóval a hátramenetet nem bírták négymillió háromszázezer forintért szinkronizálni. Lehet, hogy luxusigényeim lennének ?

Nem tudom, de a Toyota Aurisnál ( 1.6, ugyanez az árkategória ) simán szinkronizálták. Tudom, tudom, miért nem azt vettem ...

Ezért most legszívesebben levonnék egy csillagot, de magammal szúrnék ki, ugyanis akkor az átlagpontszám ( így a típus reputációja ) csökkenne.

Hibalista

- 1. "INFO" gomb beragadt a fedélzeti számítógépen
- 2. A váltó "progresszíven recseg" : minél több km van benne, annál jobban

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó, Zaj utca

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 1728
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? R 19 1.4 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2007 (2007)

További ítéletek (67 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)