A kanyarvadász
Szöveges ítélet
Először is a verdikttel kezdeném. Szuper autó, fantasztikus motorral, váltóval, fenomenális futóművel, precíz kormányművel. Szerintem évek óta ez a legszebb Mitsubishi, de ez nyilván szubjektív. A 18"-os gyári kerekek és a sportfutómű tényleg szuper, elképesztő kanyarsebességet és stabilitást produkál az autó. Ezt a csomagot csak ajánlani tudom bárkinek.
Belül nagyon tágas, amit a csomagtartó mérete szenvedett meg. 400 liter egy ilyen méretű autóhoz...na mindegy, igazából simán bele lehet pakolni 4 személynek 10 napra. A hátul ülők csak örülnek ennek. Én 180 cm magas vagyok, mögöttem egy 175 cm körüli felnőtt még keresztbe tett lábbal is elücsöröghet. Nagyon kényelmesen lehet benne hosszú távon is utazni. Az élményt tovább fokozza - a sokak által lefikázott - Rockford Fosgate hifi, 9 hangszóróval. Szerintem szuperül be lehet állítani, elképesztően szól!
Összességében nagyon szeretetre méltó, nagyszerű társ városban, országúton, autópályán, szerpentinen egyaránt. Városon kívül 5,2 körül simán el lehet vele mászkálni a sebességhatárokat betartva. Igen ám, de nagyon nagy a csábítás, hogy újra és újra érezzük, ahogy hátrabillen a fej, mikor hatodikban 130-nál nyomsz egy kövéret.
Városi fogyasztása is rendben van, klímázva meg lehet állítani 6,7 körül, ami egy 140 lóerős motortól -nekem- belefér.
Azt a nagy japán jóságot, amire számítottam és a megrendíthetetlen márkahűséget nem produkálta az autó. Gyönyörű, jól működik, de itt meg is áll a dolog. Kérdés, kell-e egy autótól többet várni?
Hibalista
- A tetőcsomagtartó burkoló elemeit kétszer ellopták egy hónapon belül, ezek nagyjából 3000 Ft/db áron pótolhatók. (Nem tudom, miért vitték el...) - - A motorháztető és a lökhárító közti gumicsíkot 4 éven keresztül nem sikerült normálisan beállítani a szakszervizben. (Hideg-meleg különbségeket nem bírja, folyton eldeformálódik- jobb lenne, ha ott sem volna.) Ezt garanciában cserélgették. Tudom, apró esztétikai hülyeség, de egy majd 7 milliós autónál ez bosszantó. - - A hátsó lökhárítóról 2 év után el kezdett mállani a festék, amit szintén garanciában, sűrű elnézéseket kérve orvosoltak. - - A fékek 3000 km után apró fékezésekkor úgy nyikorogtak, mintha egy 20 éves autóval lassítanék. A márkaszerviz szerint ez így természetes. Utána, úgy a 20 000. km tájékán észrevettem, hogy nagyobb tempónál, puhább fékezésekkor majd kicibálja a kezemből a kormányt. Hozzáteszem, teljesen normális körülmények között használtuk a kocsit. A márkaszerviz újfent úgy gondolta, hogy ez belefér, jól van az úgy. Sőt, én vagyok hibás, amiért felmelegedett fékekkel belementem valami vízbe. Ezek szerint a csodás japán technológiát csak száraz utakra találták ki. Ezt fékfelszabályozással próbálták orvosolni, fél éven belül kétszer - az én költségemre. Ezt követően cserélték a fékbetéteket és az első tárcsákat - az én költségemre. 20 000 km után, normál felhasználás mellett! Agyrém. - - - - -
Ide hordtam szervizbe
Mitsubishi Hovány, Szeged. Nagyon kedvesek, de a fékproblémák idején nem hiszem, hogy - csak - én lettem volna a hibás. Összességében ajánlom őket.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Leon II, 2.0 pd tdi, Stylance | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
