A fekete gyöngyszem
Szöveges ítélet
Április 3-án vehettem át a már 2008 augusztusban megrendelt japánban gyártott 1,8 Instyle CVT váltós fekete szépségemet. A kocsi belső illetve a külső formája tökéletesre sikeredet. Nem csak a saját véleményem hanem mindenki aki ismer meg az is aki nem az is megnézi. Az instyle felszereltsében benne van minden ami a szem szájnak ingere, nem fogom részletezni mert már előttem leírták az Instyle felszereltség minden részletét és tényleg nincs olyan ami nincs benne. Biztonság terén maximumlégzsák szám ami számomra nagyon fontos, mindíg is a biztonság alapján választottam magamnak és a családomnak autót. Kényelem terén is jól vizsgázik a lancer. Az üllések kellően feszesek nagyon jól beálíthatóak, nekem a könyöktámasz nem okoz gondot mivel automata váltóval vettem így nem kell levennem a kezem róla, a kezelőgombok tökéletessen átláthatóak és használhatóak. A helykínálat nagyon jó igaz két kisgyerek tökéletessen írhatnám játszva és ugrálva elfér a hátsó sorban igaz Én 175 cm magas vagyok. A csomagtér számomra egy kicsit kicsire sikeredett megintcsak szokás kérdése mivel mindíg kombi kocsijaim voltak, de egyenlőre még minden elfért benne (babakocsi, roller, táskák stb.) A motorteljesítmény elég és azért nem írom, hogy hű de csúcs mert ezelőtt egy 150 LE 330 Nm nyomatékos dísel kocsim volt ami azért vadabbul reagált a lábamra, de elég. Jó a gyorsulása igaz szépen ki kell pörgetni de akár manuálissan használom a váltót akár automata állapotban mindenképpen próbálja kihozni a motorból azt amit a gázpedál állása megkíván tőle. Városban nagyon jól szolgál az automata, de a pályán engem idegesít, hogy tempomattal 130 km/h sebességnél szépen utazunk amikor egy pici elenszél vagy emelkedő és máris visszadobálja 5-be vagy akár 4-be ami nem jó semmire csak a fogyasztás emelésére. Így aztán úgydöntöttem pályán inkább a manuális módot választom és berakom a 6-ost és bent is hagyom és így is elég a nyomaték. Ha persze gyorsulni szeretnék akkor szépen vissza kell váltani akár 4-es fokozatba és máris szépen duruzsol az 1,8. Na tegyünk egy kis kitérőt a fogyasztásra is. Hát egyenlőre a hajam égnek áll mert az első tartály szépen óvatossa mondom még bejáratós csak finoman nyomom de nagyon hamar meg kellet látogatnom a kutat és az eredmény 9,5 liter, na mondom ebből mi lessz ha igazán kipróbálom. Na ki is mentem vele a pályára kb. 250 km meg is tettem de igaz gyilkos tempóban 150-200 km/h között kocsikázva, hogy most mi lessz a fogyasztással na most 11,00 liter lett az átlagom. Nagyon bízok benne, hogy lemegyünk olyan 8-8,5 közé, mert ugye a dísel után már azért ennyivel kibékélnék. A futómű nagyon jól van hangolva az lehet városi sétakocsikázás vagy nagy sebességű rohanás nagyon jól tűri az utakat csak az ember szíve majd meg szakad amikor végig megy vele Pest utain. Összesítve nagyon szép formájú, jól összerakott kényelmes, kellően gyors és biztonságos azért a pénzért amit az ember lerak a kereskedő asztalára.
Hibalista
- Egyenlőre semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 1100 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | egyenlőre marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
