A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1.6 Intense Sport Wagon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Végre ismét japán autóm van! Soha többet mást...

Szöveges ítélet

Fostalicska Focusom után szinte megváltás végre ismét japán gépben ülni. Volt már Lancerem, az előző generációsat használtam kb 1,5 évig. Ezt 166 ezer km-el vettem, magyar első (és egyetlen) tulajdonostól, végig márkaszervizben vezetett szervizkönyvvel.
Ahogy az egy Mitsubishitől várható, nagyon megbízható. Egyszerű konstrukció, nincsen teletömve felesleges extrákkal, vagy hókuszpókusz motorvezérléssel. Sima 1.6 szívó benzin, egy vezérműtengellyel. Nagy kellemes, kényelmes, a váltó pedig hihetetlenül finoman kapcsolható. Egy Citroen vagy Renault tulaj biztos elélvezne tőle. Ahogy az egy japán szivó benzineshez illik, a motor szeret pörögni: 3000 fordulatnál jön meg az életkedve, és 4000-nél adja le a legnagyobb nyomatékot. Ettől függetlenül alatta is rugalmas, 50-nél már lehet kapcsolni az ötödiket, így ha megfelelő a forgalom, akkor városban se kell visszaváltani soha. 130-nál 3400 a fordulat, fogyasztás pedig 7 liter alatt marad. Sok városi használattal és 120 körüli autópályával 6,4 az átlag. Ez szerintem elég jó.
Az ülőlap lehetne egy kicsit hosszabb, de ezen felül nagyon kényelmes, óriási a hely főleg hátul. Az enyém Sport felszereltség, nagyon jó oldaltartású sportülésekkel. A csamagtartó egy kicsit lehetne nagyobb, pontosabban inkább mélyebb, mert túl lapos (kombi kivitel az enyém), és alatta még ott a pótkerék is. A kormány közvetlen, nagyon jó fogású, az úttartás pedig példás. Talán a felfüggesztés az EVO-ból jött?
Alkatrész árak szerintem elviselhető szinten vannak, hiába mondják hogy a japánokhoz minden drága. Lehet hogy tényleg kicsit magasabb mint mondjuk egy Astrához vagy Octaviához, de a minőség is sokkal jobb. Itt most gyári alkatrészekről beszélek, utángyártott van olcsóbb, de nem biztos hogy megéri azt berakni. Példa: gyári féktárcsa előre 17.000 Ft/db. Gyári fékbetét előre: 11.000 Ft/pár.
Nagyon nem bántam meg, hogy visszatértem a Mitsubishihez, az egész autó elpusztíthatatlanságot sugall. Szemben az előző szarhalom 1-es Focusommal, amit nagy hiba volt megvennem. Ha majd váltok is pár év múlva, akkor is Mitsum lesz! Vagy legalábbis japán (esetleg koreai)...

Hibalista

- Viccelsz? Ez egy japánban gyártott japán autó? Mi romlana el rajta?

Ide hordtam szervizbe

AKH szerviz, Budapest XI, Fehérvári útMivel többeknek is Mitsuja van a szervizben, és még értének is hozzá, ezért mindig ide hordom. Mondjuk az előző kocsimat (Mazda) is ide hordtam, azzal is minden rendben volt

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 166000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Focus Következő autója? A új Lancer, vagy Kia Ceed/Hyundai I30
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)