Szeretem. Nem kell másik.
Szöveges ítélet
Az autó külföldi, Dániai autó volt, becsületes kereskedőtől vettem (ilyen még van?). Nagyon megkímélt állapotban került hozzám, amit azóta is fenntartok. Eléggé mélyen ülős a vezetési pozíció, 168 cm-es magasságom miatt nem is épp a legjobb, bár kényelmes. A kormányt inkább nem dícsérem, szerintem semmilyen visszajelzést nem ad, a családban lévő Fabia kormányzása mérföldekkel jobb. Meg a korrózióvédelme is. Az autó egyetlen gyenge pontja. Há istennek az enyémet valami meghatározhatatlan trutyival lekezelték anno, az alváza ép. A sárvédőívek már cserések voltak, kiderült, már gittelték őket anno. A beltere szerintem szép, a felhasznált anyagok minősége kiváló. Fogyasztása kiváló, a teljesítmény átlagos. Gyári spoilerekkel felszerelt, ami kell is neki, enélkül szerencsétlen autó tiszta konfekció, full unalom a külseje. A spoilerek sokat dobnak rajta, bár takarják is a korróziót, így nehéz észrevenni azt a küszöböknél. Igazából ez az autó a kvarcórájával, a kezelőszerveivel még a 90-es évek japán autóira hajaz, semmi csicsa-micsa, minden pontos, és jól működik. Nincs felesleges elektronika. Semmi bonyolultság.
Hibalista
- Korrózió mindenek előtt. Tankajtó rugó, ez filléres dolog. Más semmi. Tipikus japán. :)
Ide hordtam szervizbe
Haver az utcából. Megbízható, nem vág át.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
