A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1.6 invite 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szemem fénye :D

Szöveges ítélet

Az elözö autóm is Lancer volt ,(csak az még 93-ból) így egyértelmü volt,hogy milyen lesz a következö.A kesztyütartó formája/tapintása szinte ugyanolyan,mint ami a 93-asban volt a csomagtartó és a tanksapka kallanytyúja pedig egy az egyben ugyanaz.Ez nekem pozitívum.Az üléseknek nincs oldaltartásuk,ami így szintén változatlan maradt a 13 évvel korábbi modellhez képest,egyedül a méretük növekedett.A belseje nagyon tetszik,csak a kormány lehetne egy kicsivel kisebb,valamint a szervórásegítés lehetne gyengébb.Hátul kényelmesen elférek magam mögött (185 cm),de igazából egy kicsit nagyobb helyre számítottam.
Lehet vele 2 méternél kicsivel magasabb szekrényajtót szállítani:hátsó ülések ledönt,jobb elsö ülés szintén.
0-100 : 11,2 a gyári adat,de a "hátbavágást" sokkal inkább akkor lehet érezni,ha 40-45 km/h körül kettesben elkezdjük
lassan de határozottan lefelé nyomni a gázpedált vagy ugyanez hármasban 60-65 km/h-tól.Feljebb nem érdemes fickóskodni:)Tehát az álló helyzetböl való indulásból nekem csak a hangok (guminyekkenés,motor ordítása) maradtak meg a g-hatás helyett :)
Kanyarstabilitás:ez szerintem nagyon ott van,egy kicsit döl a karosszéria,de dögöljek meg,ha nem igaz:élvezet vele kanyarogni.Persze van egy határ,amitöl mindegy mit csinál az ember,tolja az orrát.Ha keményen megfékezzük és a kormány nincs 100%-ig egyenesben,akkor mozgatja a popóját,de ez is inkább élmény szinten van,minthogy megijesztene.A váltó pontos,a kuplung pedig pille könnyü,amiröl nem tudom eldönteni,hogy jó vagy rossz tulajdonság :)
Tankoláson kívül más dolgom nem volt,pedig rendszeresen ellenörzöm amit tudok.
A fényezés egy kicsit mintha érzékeny lenne vagy inkább vékonyka,mert az elsö hónapban már találkoztam apróbb karcokkal.
Mindent összevetve:egy nagyon jó autó,a kérdés csak az,hogy ki mit vár töle.Bármelyik mai népszerü 1.6-ossal felveszi a versenyt ami az összerakást,menetteljesíményeket,megbízhatóságot illeti.Kényelem és csilli-viili dolgok terén én úgy érzem,hogy ennél az autónál csak a legfontosabb dolgokra koncentráltak.Mondhatjuk úgy is,hogy amit itt elveszít,azt megbízhatóság terén visszaszerzi.
A forgalmiban az alvázszám J-vel kezdödik,tehát ezeket japánban szerelik,nem hollandiában vagy mittoménhol:)
Mindenkinek ajánlom,aki nem döl be a marketingnek.

Hibalista

- ugyan már

Ide hordtam szervizbe

Sopron Axus Car
Nagyon készségesek voltak,de mikor legutóbb arra jártam csak üres falakat láttam :(

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Veszprém Auto Anteus
A nagyfönök egy kuki
Rajta kívül mindenki barátságos,a szerelök segítökészek.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Lancer Következő autója? Mitsubishi Lancer (haha)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)