Ronda, de legalább rossz
Szöveges ítélet
Úgy gondoltam most már valaki írjon egy frankó véleményt is, mert amit eddig olvastam, néhány kivétellel, csak kereskedői vénából eredhet! Némelyiket iskolai emlék könyvből másolták ide!
Ezt az autót 2008. márciusában vásároltam. Elkapkodott dolog volt. Egy szintén újonnan vásárolt 13 évig használt OPELről nyergeltünk át. Az első 2500 km minden gond nélkül lepörgött új mitsubishinkel. Nagyon kellett barátkoznunk! Aztán jöttek az első koppanások!!! Lassabb tempóban történő kanyarokban az autó bal első futó műve úgy csattog, csörömpöl mint egy konténeres kocsi! Nem rohantam vele azonnal a szervizbe, ezért a hiba nem is szűnt meg. Na de utána sem! Kb. 5000-nél csak ellátogattam vele a Mogyoródi útra ahol úgy néztek rám mint egy UFOra! A próba úton a szerelő konstatálta a zajt, majd a műhelybe vitte a gépet. Több órával később vissza adták, mondván KÉSZ! Valami műanyag takaróról hablatyoltak a műszerfal alatt. Sajnos már a következő héten jelentkezett a FÉMES zaj a futómű felől! Majd még két érdemtelen javítás következett az Emil Freynél, ezek szóra sem érdemesek. Most, 2010. őszén, közel 32000 km autózás és öt garanciális javítási kísérlet után a mitsubishi rosszabb mint valaha!!! Már KORMÁNY OSZLOPOT, SZILENTBLOKKOT, STABILIZÁTOR KART, TORONYCSAPÁGYAKAT és már nem tudom miket cserélgettek szerencsétlen kocsiban. Azóta is kolompol lassú kanyarokban átlagos pesti utakon. Egyszer a műszerfalat is leszerelték a MÁRKA SZERVÍZben! Most már ciripelni is tud az autó a kilóméteróra alól, viszont már nem lehet lezárni az egyik középső levegő zsalut! Mivel az utólag beszerelt autó rádiót senki nem mondta, hogy jobb lenne, ha kivenném garanciális szerviz előtt, így azzal is volt egy kisebb kanossza járás a műszerfal leszerelgetés után, de szerencsére az ALPINE sokat kibír!! Egyik alkalommal a vezető oldali ajtó kárpitot bontották le, hátha ott kopog a futómű! Ezt úgy vettem észre, hogy találtam egy fekete lemez csavart a szőnyegen majd a kezemben maradt az ajtó fogantyú!! Most, ha minden igaz, valami holland specialista véleményére vár az Emil Frey, aki majd megmondja telefonon az autóm problémáját. Na ennek is van már lassan egy hónapja. Tehát aki egy ilyen ipari hulladékkal meg van elégedve, ha japán is, nagyon tudom sajnálni! Nem is kívánok neki soha rendes német autót!!!
Hibalista
- Kormány oszlop, szilentblokk, toronycsapágy, stabilizátor kar
Ide hordtam szervizbe
Emil Frey
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Octavia |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
