Prémiumzabáló kanyarvadász
Szöveges ítélet
Mindenképpen benzines kombi kellett, az évi átlagos 10 ezer kilóméter megtételéhez kalkuláltam így.
A 4G63 magáért beszélt, ralisportból merített tapasztalatok alapján épített sportkombiról nem is hallottam azelőtt.
Most jár nálam 26ezer megtettnél és 33hónapnál.
Ezek alapján jól döntöttem, a japánok igen jól összerakták a verdát. Nem új autó, lassan nagykorú lesz, de még mindig agilisan mozog, imádom vele a szerpentinezést, ott van elemében igazán. Észak-Magyarország, Szlovák-
és a Lengyel-Tátra felejthetetlen élmény egy ilyen autóval. Azok a féktávok.. Hihetetlen! Az egész úgy jó, ahogy van, de sajnos valamicskét ront az élményen az állandó kátyú kerülgetés.
Jól használható kombi tűrhető méretű csomagtérrel, egy négytagú család kényelmesen belefér nyaraláskor is.
A hosszú távon is kényelmes üléseit kiemelném, amely extrákat beletettek ítéletnapig működnek, mechanikai hibái szinte nincsenek is, a motor el fog menni alsó hangon még ugyanennyit. A váltója etalon, pontos, jól hangolt, akárcsak a legendás futóműve.
Sokan lenézik a típust, őket le kell sz@rni, biztos, hogy nem Te hagysz ott több lóvét a szerelőnél!
Szereti a hasát, de aki éves szinten ennyit élményautózik, annak megéri.
Bárcsak tíz évvel fiatalabb lenne!
Előírásnak megfelelően mindenből a lehető legjobbat kell beletenni, lehetőség szerint gyári beszállítótól és meg fogja hálálni, az biztos!
Mai napig várom az indulást, élmény a javából!
Hibalista
- Vásárláskor váltóolaj, komplett vezérlés, folyadékok, szűrők. A minősíthetetlen magyar utak miatt az összes gátló cseréje gázosakra, habár még a gyáriak voltak benne, de a bal első olajos egy év után már pityergett, két év után a bal hátsó rugótányérja vizsga után nem sokkal hatalmas fémes csattanással leszakadt és felült az alsó trapézra egy csodálatos minőségű belvárosi úton. Szegény fara úgy állt, mint pin@ a lépcsőn. - (A vizsgán a rázópadon érdekes módon jól bírta egy héttel korábban..) - Gyertyasor - Rezorcső csere, komplett hátsó fék, első-hátsó szilentek, kézifék kötél. - Bal hátsó sárvédő íven kisujjnyi FeO2, lakat, újrafény, alvázvédelem. - 250000 km-nél jár a gyári kuplung(!), lassan az következik.
Ide hordtam szervizbe
Ismerősöm, sajnos elment Németországba dolgozni. Szívvel lélekkel csinálta.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 223000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
