Öreguras haladós
Szöveges ítélet
Az els? ülések oldaltartása az el?z?hez képest gyengécske. Kevés a gyárilag rendelhet? extra, igaz alapban sokminden van benne, de férne még bele (fedélzeti computer, menetstabilizátor, autómata légkondi + 400ccm és 40LE).
Az orrkiképzése nem jön be annyira (a Carismáé jóbban néz ki), de a cw értékhez ez kell.
Hidegben 2-es visszaváltás az els? 3 percben nem ajánlott.
A fogyasztása 130 fölött kevéssel 9 alatt van ami az 1.6-os motorhoz képest sok, de amikor elhoztam a keresked?t?l akkor 6.2-?t mértem az els? 2.000. kilóméteren.
Kellemes anyagokból van összerakva, a beltér tágas, nem kopog semmi. A m?szerfalon minden a helyén van, én ezt az elrendezést szeretem. 150 fölött sem sikít, mint egy 1.3-as és meg is lehet vele állni ilyen tempóról. Megfelel? méret? gy?r?d?zóna.
Végre nem csak két utazótáskát tudok elhelyezni a csomagtartóban. A 92-ig gyártott galantnál sokkal nagyobb.
Csodás limuzin karosszéria. Csendesen suhan, 140-t?l a menetszél er?södik, de a motor búgása kompenzálja,ami 5.-ben a végsebesség környékén sem zavaró. (5.300.rpm)
Hibalista
- Na szép lenne, hogy egy új japán autón elromolna valami.
Ide hordtam szervizbe
Sehova!
Az el?z? Coltot se kellett szervizelni a kötelez?kön kívül. Azzal 100.000. km-t tettem meg. Csak a központizár pittyogtatójában merült ki az elem. Az olajcserét garancia után "Pista bácsi csinálta a sufniban".
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Colt 92-95 | Következő autója? | Mitsubishi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
