A fiam Mitsuja (Lancer van benne :)))
Szöveges ítélet
Két hete vettem 49000 km-rel (a téli gumi állapotából itélve hihetőnek tűnik a km), 2005-ös gyártás, de 2006.09. hóban lett forgalomba helyezve. Előző gépem is Mitsubishi volt csak a 2005-ös 3 ajtós Colt, azzal megvoltam elégedve, remélem ezzel is meg leszek. A család bővült azért kell a több ajtó és nagyobb csomagtér. Megbizhatóság miatt japán gép volt a cél, meg amógy is nekem az etalon a 93-as Civic. de Mitsuból nem sok van, ez is előny, kombit akartam, de nem találtam eladót abban az árkategóriában, amit a családdal rászántunk.
2009.07.04.
Két héttel ezelőtt vettem, céges autó volt egy biztonsági cég irodai autója. Azóta 2000 km-t mentem vele, eddig megvagyok elégedve.
Felszereltség:
- ABS+EBD+menetstabilizátor
- 6 lufi
- CD-rádió (kicsit felölvizsgálatra szorul (vagy cserére, ha nem lehet javitani gyártó:VDO)
- man. klima
- elől hátul olvasó lámpa
- összes ablak elektromos (vezető oldali első automata)
- központizár
- állitható vezetőűlés (magasság is)
- fed. komp nincs, de ez nem a legfontosabb, bát a Coltban volt, nem értem ezzel mennyit spóroltak a gyárnál.
Nem egy erőgép, de a 98 ló és 150 Nm nyomaték elég jól mozgatja a gépet, fogyasztása is elég jó: Debrecen-Gödöllő 3-as út, félig klimával+ 220 km debreceni város= 6,7 l/100 km (néhol és előzésnél volt benne autópálya-tempó is, csak a yard meg ne tudja). A motor alapjáraton nagyon csendes, a gáz itt bovdenes, a Coltban elektromos volt, igy át kell szokni, ez jobban reagál a gázadásra. Futómű nagyon jó, a multilink nagyon fekszi az utat. kipróbáltam az új Lancert is, az jobb, de erre sem panaszkodom. Nem ráz, elég jól csillapitja az úthibákat. A magyar utaknak köszönhetően valami az utastérben, szerintem valamelyik disz betét a döccenőknél nyösszen egyet, de sik úton semmi. Megnézem és orvosolom, ha nagyon zavar. Váltó nagyon jó, a Colt után szokni kell, hogy ne erőböl használjam, kuplung keményebb, mint a Coltté.
Megvétel után szűrők (levegő, olaj és pollen) és olajcsere: anyag jó helyen véve nem a legolcsóbbakat összesen 20000HUF szerintem jó ha azt nézzük hogy Castrol Magnatec 5W-40 C3 olaj lett véve.
Eddig meg vagyok elégedve, de később még irok.
2010.02.07. 30000 km használat után: Ez a 30 ezer félév alatt egy igazi próbának bizonyult. Elő is jöttek dolgok a lambdaszonda-csere elég húzós ha gyárira cseréljük. Teszteltem E85-tel elektronika nélkül 2/3 E85-tel sem volt semmi probléma kb. 8 fok külső hőmérsékletig, alatta csak masodjára indul. Most lesz benne egy elektronika, meglátom milyen lesz megírom a tapasztalotkat. Most volt olajcsere, légszűrőcsere és következik a szíjjak cseréje összesen (gyertyát is cserélek) kb. 75000 lesz szereléssel együtt. Folyt. köv.
Hibalista
- Megvételkor (2 hete) ablaktörlő biztositék és egyik első index izzó ment ki. Majd a fékbetéteket kell cserélni a téli kerék váltásnál. Kulcs nem fordul el a csomagtartó nyitásnál, igy csak belülről lehet nyitni, megnézem, de ha ez lesz a legnagyobb baja, akkor örülni fogok. - 75000 km-nél hátsó lambdaszonda-csere, nem olcsó mulatság. A cserét könnyen meg lehet oldani, de alkatrész drága (gyári nem bontott). - 80000-nél gyújtótrafó hibát mondtak a szervízben, csak bontottra cserélve.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős Sárándon. Jó tudok mondani róla, csak kicsit kiesik a látókörből.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ismerős Debrecen. Róla is jó tudok mondani, kedvezően szerzi az alkatrészeket és anyagokat.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 49000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | COLT CZ3 1.3 Inform AC | Következő autója? | Nem tudom, de ha beválik az is, akkor Mitsu |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
