Made in Japan
Szöveges ítélet
Az autót majd 2 hónapja vettem át. Ezalatt jópár ezer kilométert megtettem vele vegyes üzemmódban. Javarészt autópályán. Ami feltűnt elsőre, 130 felett megjön egy kicsit zavaró motorzaj ami azért furcsa, mert a motorháztetőn belül vastag szigetelőréteg van. Érdekes mód bárhol vezetem 8-9 liter alá nem akar menni a fogyasztás. A szervízben a hideg időt és a benzin minőségét adták indoklásul, majd meglátjuk más kútnál való tankolás után hogyan alakul. Eddig javarészt omv-mol duónál kapott enni.
Belül kényelmes, jól elférek bene a 183 centis magasságommal, elég a lábtér még hátul is magammögött. A váltó pontos, bár én megszoktam az előző autóm váltóútját, szóval bénáztam az elején a hármasba lökéssel. A kuplung jó helyen kezd el fogni, a fékek pedig bőven elegek. Iszonyú stabil a menettartása, kanyarba is úgy megy bele mintha egyenesen suhanna tovább. Jó minőségű anyagokból készítették a belsőt, finom műanyagok a borítások rengeteg plüssel az ajtórészen és a könyöklőn. Nagyon tetszik, hogy belülről nyitható a csomagtérajtó (előző autóimnál ilyen nem volt), viszont hiányzik, hogy lezárásánál nincs belső fogantyú vagy hasonló. Ez akkor gáz, ha saras-esős az idő, mert akkor lehet tapicskolni a koszt a csomagtartóajtó külső részén. A fűtés pillanatok alatt hozza az ideális hőt, okos dolog, hogy addig nem fújja a hideget amíg a motor nem melegszik be a kívánt hőfokra. Puritán a kezelőszerv-kijelző része, semmi csicsa, viszont megvan minden ami kell. Viccesnek találom a középkonzol tetején a digitális órát, kora kilencvenes éveket idéző. Hiányolok egy infocentert, sztem ez már széria a kategóriájában. Jó tudom nem mai tervezés, de mégis. A gyári audio része gyengécske, hétköznapi rádiózásra elég, igényesebbeknek már ciripelő a 4 hangszóró és az "mp3"-as cd-rádió. Nekem egy jvc fejegységet tettek bele, gyakran nem olvassa a lemezeket. Összességében sokkal jobb autónak tartom mint az elődjét (VW golf IV), de ezt is vártam egy japánban készült japántól.
Már egy éve vezetem. A kötelező szervizeken kívül semmi probléma. Pontos, precíz, de sok év után is ezt várnám el, nemhogy 1 év után. Következő szervíznél (60 ezer km) megnézettetem a futóművet. Sajna őt sem kímélik a magyar útviszonyok.
Hibalista
- ??? Na ne. Ez nem francia-német-olasz :)
Ide hordtam szervizbe
Mitsubishi Miskolc
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf IV. | Következő autója? | Accord??? Még odébb van az. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
