A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1.6 invite plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Made in Japan

Szöveges ítélet

Az autót majd 2 hónapja vettem át. Ezalatt jópár ezer kilométert megtettem vele vegyes üzemmódban. Javarészt autópályán. Ami feltűnt elsőre, 130 felett megjön egy kicsit zavaró motorzaj ami azért furcsa, mert a motorháztetőn belül vastag szigetelőréteg van. Érdekes mód bárhol vezetem 8-9 liter alá nem akar menni a fogyasztás. A szervízben a hideg időt és a benzin minőségét adták indoklásul, majd meglátjuk más kútnál való tankolás után hogyan alakul. Eddig javarészt omv-mol duónál kapott enni.
Belül kényelmes, jól elférek bene a 183 centis magasságommal, elég a lábtér még hátul is magammögött. A váltó pontos, bár én megszoktam az előző autóm váltóútját, szóval bénáztam az elején a hármasba lökéssel. A kuplung jó helyen kezd el fogni, a fékek pedig bőven elegek. Iszonyú stabil a menettartása, kanyarba is úgy megy bele mintha egyenesen suhanna tovább. Jó minőségű anyagokból készítették a belsőt, finom műanyagok a borítások rengeteg plüssel az ajtórészen és a könyöklőn. Nagyon tetszik, hogy belülről nyitható a csomagtérajtó (előző autóimnál ilyen nem volt), viszont hiányzik, hogy lezárásánál nincs belső fogantyú vagy hasonló. Ez akkor gáz, ha saras-esős az idő, mert akkor lehet tapicskolni a koszt a csomagtartóajtó külső részén. A fűtés pillanatok alatt hozza az ideális hőt, okos dolog, hogy addig nem fújja a hideget amíg a motor nem melegszik be a kívánt hőfokra. Puritán a kezelőszerv-kijelző része, semmi csicsa, viszont megvan minden ami kell. Viccesnek találom a középkonzol tetején a digitális órát, kora kilencvenes éveket idéző. Hiányolok egy infocentert, sztem ez már széria a kategóriájában. Jó tudom nem mai tervezés, de mégis. A gyári audio része gyengécske, hétköznapi rádiózásra elég, igényesebbeknek már ciripelő a 4 hangszóró és az "mp3"-as cd-rádió. Nekem egy jvc fejegységet tettek bele, gyakran nem olvassa a lemezeket. Összességében sokkal jobb autónak tartom mint az elődjét (VW golf IV), de ezt is vártam egy japánban készült japántól.

Már egy éve vezetem. A kötelező szervizeken kívül semmi probléma. Pontos, precíz, de sok év után is ezt várnám el, nemhogy 1 év után. Következő szervíznél (60 ezer km) megnézettetem a futóművet. Sajna őt sem kímélik a magyar útviszonyok.

Hibalista

- ??? Na ne. Ez nem francia-német-olasz :)

Ide hordtam szervizbe

Mitsubishi Miskolc

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf IV. Következő autója? Accord??? Még odébb van az.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)