A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1.6 Invite + 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hát ez nagyon a véletlenen múlt !

Szöveges ítélet

Már mint hogy épp ott, épp akkor bele ültem egy próbakörre. Előre szabadkoztam nem akarok Lancert, mert két éve már néztem és annyi bizsergést sem éreztem hogy elfordítsam a slusszkulcsot.
-Szóval idén a 97´es Colt cseréje megérett és valamiért egy másik japán volt a befutó csak nem hozott össze azzal a darabbal a sors amit meg is vettem volna használtan. A Colt tapasztalatai alapján csak japán jöhetett szóba. Ekkor ajánlották a Lancert a Japánban gyártott japánt, ha már egyszer ott vagyok és ráérek vigyem el egy körre. -Elvittem és másnap már szerződni mentem vissza. Ezzel nem azt akarom mondani hogy még a bugyim is nedves lett és életem legjobb autóját vettem, "csak" azt az autót amiben jól érzem magam, kézre áll minden, nem szakad le a lábam a kuplungtól, és épp annyi "cucc" van benne amennyi kell is. Elférünk kényelmesen, ha nem pörgetem halkan suhan, ha tolom akkor morgó hangon jelezi hogy szedi a lábát. A fékre nem lehet panasz. Mondjuk ez a külön kézifék szerkezet érdekes megoldás,mert ugye nem a hátsó tárcsafék a kézifék.De remélem tudták a japánok miért így építették meg. Úgy megy ahogy egy autónak mennie kell és bizony kevesebb benzinnel is beéri mint 1.3 as elődje. Cipeltem már vele 4 méteres lambériát( hú ha azt a rend őre látta volna...), kisebb automata mosógépet, és nagy plazma t.v-t is. Azt nem mondom könnyű volt berakni és kivenni még doboz nélkül sem, de megoldottuk.
A kötelező 30 ezres szervizen kívül egy kézifék állítás volt.
Fogyasztása láb, évszak ,és klíma függő erősen. Volt 6 alatt is és 8 felett is.
2017 november :
220 ezer nél vagyunk és továbbra is hűséges igavonó az autó. A fogyasztása továbbra is barátságos, költeni nem kellett rá a szokásos kopó cuccokon kívül mint gumi vezérszíj aksi fékbetét. 1 fék munkahenger dugattyú és a torziós kar összekötő csavar lett csak cserélve pár ezres tétel D.I.Y. szereléssel. Futómű kormányzás kuplung eredeti még. Olajat továbbra sem eszi. Igaz az utódja is már meg van, az is Lancer.

Hibalista

- semmi sem

Ide hordtam szervizbe

Mitsubishi Regia

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Saját magam.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Colt Következő autója? Lancer 1.6 Sportback
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)