A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1,6 Invite Plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utolsó szamuráj

Szöveges ítélet

Előző generációs Lancerem (egy ujjal fokozatba kattintható váltóval és döbbenetesen csendes, 1,3 l-es,12 szelepes motorjával-szerin-
tem nem volt párja a kategóriában) eladása után nem is gondoltam
más márkára.Két Carisma szolgált családunknak 3-3 évig (azért nem olyan karizmatikusan,mint a Lancer,de célszerű,megbízható és jó
ár-érték arányú kocsiknak bizonyultak).Ilyen előzmények után került
sor 1 évvel ezelőtt az új Lancer átvételére,miután fél évet vártunk rá (a színe miatt),míg a derék japánok legyártották és behajózták.Az előzőekből átülve a család kissé szűkösebbnek érezte szélesség-
ben,mint a Carismát,valamint hiányolta az 5 ajtós forma célsze-
rűbben használható csomagtartóját (a Carisma gyártását befejezték,szerintem nagy kár!).A ráncfelvarrás során legalább a csomagtér-fedél csomagtartóba forduló tartókonzolját dolgozhatták volna át!Meglepődve tapasztaltuk,hogy váltója sokkal keményebben kapcsolható,mint az előző generáci-
ós Lanceré-bár a bejáródás során ez javult.A szerviz szerint ez
a sportos,gyors váltást lehetővé tevő sebességváltó sajátossága.A kocsi csendesnek mondható-de nem annyira,mint
az előző Lancerem,dacára annak,hogy az újabb motoház-fedelén
belül vastag zajszigetelést látok,a régin ez sem volt.Gondolom,a
16 szelepes motor zajosabb,mint a 12 szelepes.A hátsó kipufogó-
dobjából kb. 3500/min.motorfordulattól mély tónusú,sportos hang
hallható,mely autópályán hosszabb idő után kissé fárasztó.Lehet,
hogy így figyelmeztet a 130 km/h megközelítésére?A 4 tárcsafékjével megfelelő lassulás érhető el,de nagyobb fékerővel,
mint a II.generációs Carismánál!Azért ennél a Lancernél is van,ami mosolyt csal az ember arcára:az útfekvése!Komolyan mondom,én sokszor a kanyarok előtt nem fékezek,hanem fokozom
a sebességem,annyira biztosan és évezetesen veszi a kanyarokat
(milyen lehet a Lacer EVO?).A világítása elől-hátul elsőosztályú.A
beltéri műanyagainak minősége nem egy nagyobb kategóriájú ko-
csit aláz.Több tesztjében olvastam,hogy design-je fantáziátlan.Erről csak annyit,hogy nyílván az MMC jobban tette volna,ha rászán egy kis pézt Giorgetto Giugriaro megnyerésére.
Azért egy kicsit megnyugodtam,mikor az osztrák-svájci határon,-útban a Genfi Autószalonra-a svájci határőr "schön"jel-
zővel illette.Mellékesen ezen az autószalonon sem láttam kocsimat kiállítva,csak az elkövetkező szériájának koncepcióját.Úgy hallom,hamarosan leáll a gyártása,helyette jön a nagyobb helykínálatú,agresszívebb kinézetű változata,140 LE
körüli teljesítményű benzin és diesel-motorral.Biztosan sok jó tulajdonsága lesz,éppen csak mennyie lesz kelendő a súlyosan
szankcionált sebesség-túllépéseknél és a teljesítményre alapuló
adónál Magyarországon, ha nem lesz egy kisebb hengerűrtartalmú változata is (a most divatos környezetvédelemről nem is beszélve)? Mindenesetre nekem most van egy alsó középkategóriás kocsim 3,8 Millió Ft-ért, minden számomra fontos extrával felszerelve.

Hibalista

- anyósülés melletti ajtóban valami zörög rossz útburkolaton,
- a hátsó,dönthető üléstámla rögzítőgombja beragadt-de magától megjavult(gondolom,mindkét tünet összefügg Magyarország büszkeségével,a "csodálatos" útburkolatokkal-az első keletkezésé-
- ben,a második megszünésében)
-

Ide hordtam szervizbe

SIÓ-MOTOR KFT.Siófok
Már 4.Mitsubishimet hordom ide (a Tiszántúlról!),mert árai korrek-
tek,gyorsan dolgoznak-miközben az ember fürdik a Balatonban.
Hja,így könnyű,ha évente egyszer kell csak szervízbe vinni,mert ált. nem romlik el rajta semmi!Mindegyik Mitsu.-mat itt is vettem,mert jó üzleteket tudtam eddig kötni velük a használt kocsi árának beszámításánál.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Carisma Következő autója? Japán vagy svéd
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)