A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (2000-2006)

Lancer 1,6 WAGON INVITE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Apa- és családbarát japán remek,egy szebb kor hagyatéka

Szöveges ítélet

Imádom!
Kiváló autó, azon kevés ma kapható kocsik egyike, amelyikben semmi fölösleges sallang, semi extra elektromos kütyü, csak egy jó motor, egy kiválóan összerakott kasztni, szuper futómű, fékek és egy tökéletes váltó van.
Valahogy azaz érzésem van, mintha ez egy itt ragadt matuzsálem lenne egy előző korból, amikor még nem az számított, hogy a kocsid hogyan képes kivédeni a hülyeségeidet és elrejteni az antitálentumodat vezetési képességek terén, hanem csak az volt a lényeg, hogy egy élvezetesen és magas használati érték mellett vezethető autót gyártsanak.

Azért azt el kell ismerni, hogy vannak apró és bosszantó hiányosságai, melyek a 2000-es fejlesztési dátumhoz köthetők. Így például kisgyerekes családapaként zavar, hogy nem lehet az utasoldali légzsákot kikapcsolni, vagy egy kicsit kényelmes dolog, de jól esne egy fogyasztásmérő. Ez utóbbi főleg annak tükrében, hogy a benzin-visszajelző már akkor világít, ha még 10-12(!!!) liter nafta van a tankban, az első tankolás előtt azt hittem megüt a guta, hogy csak 350 kilométert megyek el 50 literrel. Aztán kiderült, hogy csak hülyén van beállítva.

A fogyasztást egyébként még nem sikerült 7,8 alá szorítani, de volt már 8,6 is. Még nem hajtom, meg persze bejáratós, de a többi ítéletből kindulva azért reménykedem, hogy tartósan sikerül mondjuk az első olajcsere után 8 liter alatt tartani a fogyaztást. Ja, kicsit furcsának találom a 15 ezres szervízintervallumot, szerint lehete több is, de persze nem gáz, csak ne legyen túl sok.

Egyébként az összeszerelési minősége egyszerűen kifogástalan, hiába japánok szerelik, akik ha nem húznak meg egy csavart akkor az egész család harakirizik. Hiába no, viszont cserébe három hónapig hajózott a drágám mire ideért.

Egyébként az egyik utolsó darab, ami itthonra érkezett és szerencsére nincs belőle sok és jól esik a cinkos összekacsintás a többi tulajjal az úton. Mi tudjuk mi a jó.

A legjobb része a kocsinak egyébként a váltó és a futómű. Én nem is értem, hogy a franciák, az olaszok és a németek miért nem vesznek váltókat a japánoktól, hiszen az övéik csak gyenge utánzatnak tűnnek a japók mesterművei mellett.

A motor viszont érdekes: 1,6, de csak két lóerővel erősebb, mint az 1,3-as Coltom, ami előtte volt. Ennek persze meg is van az eredménye, már lassan rá kell jönnöm, hogy ez nem csak kasztnijában családi autó, ezzel bizony megfontoltabban kell belemenni bulikba. Szerint a Mitsubishi legkisebb erőlködés nélkül kibírt volna hozni ugyanekkora élettartammal plusz 10-15 lóerőt a kocsiból.
Ami nem jó, hogy 130-nál 3800-at pörög a motor, és így sokat eszik olyankor. Jó lenne, ha lehetne bele egy hatsebességes váltót kapni, vagy legalább az ötödiket ebben megnyújtani egy kicsit. Ezen még gondolkodom és egyeztetek a szervízzel mit lehetne csinálni, mert sokat használom pályán.

A csomagartó nem a legnagyobb a kategóriában de ügyes rekeszek vannak benne alul és oldalt, és a hátsó üléseket lehajtva kiváló franciaágy lett belőle, ahol a várandós feleségemmel több kényelmes éjszakát is sikerült már eltölteni. Ízlések kérdése, de szerintem ez mindeképpen növeli a használati értékét és olcsóbb is mint mondjuk egy kapolcsi szállás után vadászni.

Visszatérve a futóműre, már a Coltét is dicsértem, de ez kombi létére simán lepipálja a kisautót. Öröm vele kanyarodni, terhelést váltani...

Szóval aki az első bekezdés szerint keres autót annak nem is kívánhatnék jobbat, mint ez, csakhát ugye már nem nagyon lehet kapni csak használtan.



2008.08.06.

Eddig 27 ezer kilométert tettem bele. A fogyasztást satbilan 7-7,5 liter között van, még most nyáron is sokszor 4-5 emberrel és állandó légkondival, ami szerintem tűrhető adat. A többi fórumozó által említett műszerfal-zörgés kanyarokban, nagyon rázós úton valóban jelentkezik. Az első 15 ezres szervíz vitt olajjal csak 18 ezer forint volt, ami baráti. Összességében minden fenti megállapítás áll még. Az külön tetszik, amire csak később jöttem rá, hogy a kalaptartót el lehet rejetni a csomagtartóba a padló alá.
A motor jól húz, prög ha kell, a futómú leírhatatlan, a váltót érezni kell, annyira jó, de sajnos a hatodik még mindíg hiányzik. Megkérdeztem a szervízet: azt mondták az evo váltóját leheten belerakni, simán megcsinálják, de a japánból kéne megrendelni kb másfél millió forintért, viszont ingyen beszerelik. :-)))))))))))))))
Szóval ez a kérdés elnapolva.

Hibalista

- műszerfal zörög ha a kormány el van fordítva és nagyon rossz az út. Érdekes, hogy egyenesben nem csinálja.

Ide hordtam szervizbe

Hovány Kecskemét

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Colt 1,3 Invite Következő autója? passz (Subaru?)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (75 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)