Megbízható társ
Szöveges ítélet
Az előző autómhoz képest kicsit lomha, főleg 120km/ó. felett,de 30-tól 90-ig a belvárosban szinte verhetetlen.A körforgalmak kerékvetőit meg sem érzi.A hátsó független felfüggesztésnek és a 4WD-nek, no meg a szélesebb kerekeknek köszönhetően nagyobb tempónál is jól uralható.Nem túl hosszú aránylag könnyű súlya miatt a keresztbe autózáskor is ellenőrzés alatt tartható.Nem tör ki a hátulja mint a fix hátsóhidas autóké, csak kicsit meguszik.
Télen mindenhol elmegy a 175mm-es virsligumikkal, ahol nem fekszik fel a hasa.A havas autópályán nem győztem kerülgetni, a laprugós és az extra ducikerekü terepjárokat.Egyszónak is száz a vége:-Aki a Subaru vezethetőségét, és a hobbi terepjárok magasságát egy középszerü belsővel , sok rakodóhellyel és kis fentatási költségből akarja megvalósítani annak nem fog csalódást okozni ez az autó.
Hibalista
- Ülésrugó néha nyikorog 90000km-től, Lengéscsillapítók:elsők 90000km-nél,a hátsók110000km-nél adta meg magát. Elsőket felujítattam, 8000/db, a hátsókat vettem/ utángyártott 15000/db.
Ide hordtam szervizbe
Csak gyorsszervízbe a kötelező olaj,levegőszúró,szíjcserék,gőrgők stb.
A lengéscsillapítókat itthon a garázsban cseréltem /nem ördöngőség/.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Lancer GTI 1991 | Következő autója? | BMW? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
