Nem EU, ez még Japán MITSUBISHI
Szöveges ítélet
És akkor néztem ezt a csodaszép autót az EuroSporton, néztem, s azt vettem észre, hogy már másik kocsik farolgatnak sorban a kanyarban, melyben a Lancer minden csúszás nélkül áthaladt.
És bizony nagyokat csúszott a trónját éppen vesztő Toyota Celica is -minden versenyzővel, mert ott bizony kemény KANYAR volt.
ÉSSS:
Fél év múlva enyém volt az ország első gömbölyű Lancere, mely a Denczel főnykönyvelőjének volt a szolgálati autója.
Kijött az új Galant, ezen meg túladtak...
Ezt az autót, -nem véletlen elkezdte nyeregetni a rallit!-, nem lehet felbortani, legfeljebb etolni.
Utóbb vagy 120-szal jöttek bele a bal hátsó ajtóba, megpördültünk, nekicsapódtunk egy kresztáblának, az egész hátulja ronggyá tört, de ötünk közül senkinek sem lett semmi, de semmi baja sem.
Egy "megbízható"(???) német autó 4-5 bukfencet vetett volna, s még a gyalogosok közül is pusztított volna, nem még a benne ülők között.
Láttam összetörött kocsikat egy párat, -Mertcédesszekettt is, az volt mondom, mert a címerről fel lehetett ismerni!- tudom.
A nagy BMW-k leverhetnek az útról, de kisebbek nem tudnak.
Többször voltunk Görögországban, s egyseggel ülték végig a gyerekek is az 1200 km-es útat, kik akkor 8-10 évesek lehettek.
Csak a határoknál álltunk meg.
Ha igaz lenne, amit a németek habratyolnak, hogy a kemény ülés az sokkal jobb, akkor még ma is fapadosak lennének a villamosok, meg a vonatok is...
MÉG MAGUKAT IS BECSAPJÁK, ÁMÍTJÁK AZ IDIÓTÁK!
Nos az én gömbölyű LANCEREM:
KÉNYELMES ÉS MEGBÍZHATÓ, ELÉG ERŐ VAN BENNE A KIGYORSÍTÁSOKHOZ, SÁVVÁLTÁSOKHOZ, ELŐZÉSDEKHEZ, AZ ÚTTARTÁSA RENDKÍVÜLI, SOK MÁS KOCSIM IS VOLT -ÉS VAN MOST IS, PLD. ÉVAUTÓJA RENAULT KLIJÓ(?)-, DE EZEK MEG SEM KÖZELÍTIK SEMMIBEN SEM, SOHA. ROZSDÁT MÉG NEM LÁTTAM 14 ÉVES KORA DACÁRA SEM RAJTA, NOHA TÖBBSZÖR BELÉMJÖTTEK, MINDEN OLDALRÓL ÉS IRÁNYÓL.
AZ ÚJABB LANCEREK ÉS CARISMÁK TELJESÍTMÉNYE CSEKÉLYEBB A FOGYASZTÁSUK JAVÍTÁSA ÉRDEKÉBEN.
KÁR...
NAGYON KÁR.
Most, mikor 14 évesen a törés után szerelték, döbbenten látták, hogy olyan dolgok vannak benne, melyek a mai "modern" autók jórészében még mindig nincsenek benne...
Tudod kedves Olvasó, a Mitsubishi nem VW!
Ők nem csupán autót gyártanak, hanem vadászrepülőt, utasszállítót, hajót, hadihajót, ipariszámítógépeket (a PC-vel, mert gagyi felhagytak pár éve), TV-t, s videót, jobbakat, mint bárki a világon, csak Európát nem tekintik piacnak.
És ezek a tudások jelnnek meg rendre az autókban is.
És a kocsim mindezek mellett persze csodaszép.
Ezt a formát láthattuk minden gyárnál: volt Honda -Lancer-, Toyota -Lancer-, Mazda -Lancer-, a Renault is megemlékezett egy két vonással róla, aztán a VW Passat, a ..., és szinte mindenki másolta.
Ellenben a hátsó lámpái csak ennek voltak ilyen szépek.
A rallis Oroszlán-testvérek egyszer a lerohadt Michelin helyett Pirellit tettek föl, ilyet kaptak kölcsön egy versenyen.
Azt hitték másik autót is kaptak...
Használtam sok-sok jó gumit, de ezzel egyetéretek, bár japán papucsokat -Yokohama, BridgeStone- még nem próbáltam.
Hibalista
- Az egész hátulja, s egyszer a bal eleje máskor egy parkolóban a hátsó csomartó ajatja "romlott el"...
- -MIND-MIND VÉTLEN BALESETEK (kaROMBOL) ALKALMÁVAL.-
-
- És meg kell tankolni is, meg néha olej is kell bele, s nem ad nekem sosem benzint!
Ide hordtam szervizbe
Mészáros utca :Denzel = kiváló, gyors, precíz, ezért megszűnt.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Zaj utca: Duna Interservice = aljadék.
(Két hónapig javították egy karambol után, ezalatt ellopták az egyik féltengelyt -gyári ára ekkor 250 ezer Ft.); az irányjelzőt, mely nem is volt részese a balesetnek 50-60 km után útközben valahol elhagytam; az elektromos ablakemelő -a baleset esőben történt, így tudom, hogy jól működött- pár hét alatt tönkrement -hibás szerelés, nem volt a bowden a helyén, így az mindent széjjelvágott-, stb.
Ide többé soha!
És ez lett az egy-GYÍK márkakereskedő...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ford Transit, Renault Clio, stb... | Következő autója? | Mitsubishi Outlander Turbo, L200, Grandis |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
