A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Lancer (1988-1992)

Lancer 1.5 Glxi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Made in Japan...

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem...Sokat vacakoltam, milyen kocsit is vegyek. Rengeteg típust körbejártam. Sok szempontot figyelembevettem. Ne legyen drága, az alkatrész is jó árban legyen, ne zabálja le az agyam, de ne egy csiga legyen és persze ne egy papírjaguár. Összefoglalva, fentarthatóság és biztosnásgot tekintve jól választottam. Még bátyám hívta fel a figyelmem, mikor nagyon nézegettem az Opelokat(bocs fiúk , de a Mitsu közelébe sem ér...), hogy miért nem nézem meg a Lancerokat, hogy az milyen megbízható és, ha japán, akkor szar nem lehet.
Nos. Hallgattam rá és nem bántam meg! 4 hónapig csak ezt a típust guberáltam mikor kiszemeltem őt.
Mevettem és beleszerettem.

Persze rögtön meg is viccelt, mert a második napon lelevegősödött a kuplung és kezdésből Szentendrére mentem alkatrészért. Meghalt a főmunkahenger. Azóta kicseréltem a kötelező dolgokat, olaj, szűrő, légszűrő, vezérműszíj, feszítőgörgők, vettem rá gumikat, mert téli volt rajta.

Egyszer leugrott az akksisaru de ez az autószerelő hanyagsága.

Más baja nem volt , teljesen megbízható. Még javában röpködtek a mínuszok reggelente, mikor megvettem és pöccre indul, szal megy a kicsike. Illetve kétszer szívatott meg, hogy hülyeséget ne mondjak. Lemerült az akksi reggelre, mert nyitva maradt az egyik ajtó és leszívta . Mint később kiderült , két cella szinte üres volt. Kicseréltem a dugókat rajta, tettem bele desztilált vizet, azóta is okés. Ja és cseréltem gyújtókábelt is, mert nem ment egy henger...:D Így még jobban megy, pedig így is ment mint állat, de most lement a fogyasztása 7 körölre...ami egy 16 éves kocsinál szerintem elég jó.
Menet közben lehet érezni, hogy kb 2-3 ezres fordulat felett elkezd baromira húzni és ki akar menni alólad.:D

Mindent összevetve, nagyon féltem a japán kocsiktól, mert állítólag nagyon drága a cucc hozzá. Akkor most had oszlassam el ezt a tévhitet. Mihez képest drága? Ebbe egyszer megveszed a cumót, utána meg sem akar állni. Nagyon megbízható "ótó"..:D

És akkor nem is beszéltem az extrákról...Elektromos ablak, mind a négy, elektromos tükör, ami fűthető, talán ez nem tűnik soknak, de ha belegondolunk, ez egy 88as konstrució.

Tehát, ha valaki ilyen kocsit akar venni, jól nézzen körbe és talál belőle még jó állapotút és érdemes megvenni, ha odafigyelsz rá, nagyon meghálálja!!!

Én imádom, szeretem, és nagyon tetszik, hogy a sok hülye Suzukis alatt 10 után szét esik a kocsi, ez meg csak megy, csak megy, csak megy. Tiszta Duracell nyuszi...

A Mitsubishi legyen veletek!!


Update : 2012.06.12

A kocsi meg van még:D. Imádom, el nem akarom adni, tavaly el akarták vinni.
Volt egy hengerfej felújítás. Azóta még jobban megy. Most apámnak keresünk ugyan ilyet, de nincs sajnos. Mind szét van barmolva. Az enyém most lett 20 évbes, de nem látszik rajta. Végsebessége 200 körül lehet, de nem tudom biztosan. Nem olyan rég megnéztem mit megy...Nos,. 3-asban 140et ment, úgy hogy el lehet képzelni...:d 160ig toltam, de ott már kicsit szitált az eleje. De amúgy vigyázok rá. Csak a kopó alkatrészeket kell cserélni. Ennyi. Egyik legjobb japán autó.
Ameddig megy addig meg tartom:)

Hibalista

- kuplungfőhenger(15000 utángyártott) - kopog a lengéscsillapító, még nem vettem bele(új 32 ezer, utángyártott előre 14 400, hátra 16 ezer, de van egy pesti cég, ami 8 ezerért felújítja vagy mi a szösz, ezt még kiderítem) - gyújtókábelek 6400 - nyári gumi 6900 darabja(90%os) - - vezérműszíj 5400 - görgők 4500 - munkadíj 25000

Ide hordtam szervizbe

magam szerelem faterral, nagy szaki az öregem:-)) , eddig még nem fogott ki semmi járgány rajtunk:Dszervízbe ne vigyétek, csak megbízható szerelőhöz , én csak a vezérműszíjat vittem meg a görgőket szerelőhöz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 176000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 120 Következő autója? kizárólag Japán, de ha lehet akkor Mitsubishi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Lancer 1988

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)