A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » L400 (1995-2005)

L400 L 400 2,5 TD 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható traktor-busz

Szöveges ítélet

2000-ben újjonan sikerült megvennem a cégünknek,de családi autónak is használtuk.5 személyes teherautó volt.Nagyon tetszett a formája és tudtam,hogy jók,ugyanis a nagybátyám már évekkel ezelőtt egy L 300 4WD-vel járt és csak jókat mondott róla.A motorja 2,5 turbo-diesel,de intercooler nélkül,így 84 LE-s volt.Nagyon jól gyorsult,sok személyautót is levertem gyorsulásban,de csak 120-ig.Itt a motor 3.500-at forgott és nagyon zajos lett az autó,mivel teherautó révén nem volt hátul szigetelés.Egy 6. fokozatot nyugodtan elbírt volna.Utánfutót meg sem érezte.A fogyasztás a legfinomabb vezetési stílussal is 9 liter volt.Voltam vele Olaszországban,Ausztriában többször is,de ez az autó nem autópályás közlekedésre való.Viszont helyi-helyközi közlekedésre kiváló volt.Terepen nagyon jól ment.A Duna töltésen le-fel,semmi gond.Motocross pályákon is végigmentem,a nagyobb siratókon is gond nélkül.Vettem rá négy Dunlop hógumit és télen nem volt akadály.Gyorsulásban havas-jeges úton nem igazán volt ellenfél.Motorháztetőig érő hóban is símán ment.Egyszer egy kisebb árokba belecsúszott egy 814-es Merci tgk.,én kihúztam a Mitsuval!Az ott álló kisebb "tömeg" nem hitt a szemének!
A feleségem is szerette az autót,mivel télen amikor már mindenki gyalog járt,ő akkor is autóval ment bevásárolni.(vidéken nem igazán jár hótoló)
Ami nem tetszett,hogy a hátulja nagyon pattogott.Meg a szervízköltségek.Szintetikus olajjal a 7.500 km-es olajcsere intervallum abszolút felesleges!Más márkájú,ugyan ilyen konstrukciójú motorral felszerelt autóknál sem kell ilyen sűrűn olajat cserélni.Ez csak egy "lehúzás".
Összességében az autóval meg voltam elégedve,a hosszú utazásokat kivéve.Sajnos 2 éves korában kénytelen voltam eladni.

Hibalista

- Fél éves korában kiégett két izzítógyertya.Nem cserélték ki garanciában,de az egyik szerelő szerzett olcsón.

Ide hordtam szervizbe

Mobil Land-Mitsubishi kereskedés,Szekszárd (azóta becsődöltek)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Nissan Vanette Cargo 2,3 D Következő autója? Mitsubishi Pajero 2,3 TD Safari,1985
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi L400 1995

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)