A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » L400 (1995-2005)

L400 2.5 td 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Az Igásló (by szipipeti )

Szöveges ítélet

’97 évjárat, 2005 májusában lett vásárolva. Akkor 120000 km-t mutatott az órája, ami egy 8 éves, holland előélettel rendelkező céges autótól enyhén szólva is … irreális. (legalábbis a saját használatunk alapján).;-)
Szóval az ülések, gumiszőnyeg (és az azóta eltelt kopás mennyiségéből ítélve), kb.: 100e km vissza lett tekerve… Mindegy … tudtuk láttuk, megérte (így is).
Most, bő 3,5 évvel ezután, 285000 van benne, (+100000) ami nem semmi! Figyelembe véve, hogy mekkora terhelést kapott az elmúlt években! A folyamatosan kopó alkatrészeken és szervizen kívül, vásárlás után a két oldalajtó kotyogását kellett megszüntetni új görgők vásárlásával, (3800 ft).
Néhány balesetet túlélt, sérült szinte minden eleme, de mivel mint „igásló” tevékenykedik a cégautók között, hát nem sok ideje van a „szépítkezésre”. Többször járta meg Horvátországot, Szlovéniát…. nyakig pakolva.
Alapfeladata a mászófalaink szállítása rendezvényekre, így az utánfutóval és a kiszolgáló személyzettel együtt épp alatta van a 3500 kg-nak 5 kilóval! LEMÉRTÜK! Ilyenkor kb.: 10-10.5 litert, üresen 8.5-9.5 l/100km között fogyaszt tempótól függően. (az utóbbi időben kicsit emelkedett).
A motor még nem volt megbontva, eredeti!!!, porlasztócsúcsok vannak benne! Igaz már kormol egy kicsit… Olajat gyakorlatilag nem eszik… De nem sokára pihenhet…
Ami hiányzik: hatodik fokozat… a hátulja üresen egy kicsit pattog, és könnyű. Persze terhelve (mert át ugye az a dolga,) minden OK.
A végsebessége is! Elég az utazó 110-130 km/h. Igaz a zajszigetelés némi kívánni valót hagy maga után…
2011-12-07. Aktuálissá vált némi további információt írni...
Az elmúlt két évben történt:
Tavaly (2010) tavasszal, kapott porlasztócsúcs cserét, (Sanyi), 4 új gumit, és egy saját kivitelezésű tetőcsomagtartót (40x20 mm-es zártszelvényből) több fuvart is csinált teherrel (Sepsiszentgyörgy, Trogír...többször is).
A gumik le is futottak, most nyáron cseréltük őket, kb 65000 km-t gurultak. A motorral továbbra is semmi gond, igaz a karosszériához véglegesen hozzászerelt tetőcsomagtartó (20 helyen csavarozva) megemelte egy fél literrel a fogyasztást, de továbbra sem vészes. (A fűrésztelepen a targoncás először nem merte rátenni a kereken 2 m3 fenyőgerendát, de idővel hozzászokott a látványhoz, és hogy gyakran jövünk...).
A karosszéria több helyen, a korábbi sérüléseknél, illetve a kerékjárati íveknél már korrodálódik, de nem is csoda, hisz alvázvédelmet külön nem kapott.
Ami közeljövőben várható, hogy a kuplungra kell költeni, mert teherrel, és nagyobb emelkedőn kezd csúszni... (nem csoda, mert mi még nem cseréltük!)
120.000 km-el vettük, saccunk szerint kb.: 100.000-et visszatekerhettek, most pedig az óra kicsivel többet mutat, mint 390.000. Így valószínű, hogy már a félmillió környékén járunk!
Ugye jár neki egy kuplungszett csere?
Megkapja, mert "szeressük nagyon!"
A többi a szokásos, olaj, lengéscsillapítók... sérülő karosszériaelemek...
Üléseken kopó kárpit... (nem is csoda)...

Update:
2014. 10-hóban eladtuk. Mint korábban vázoltam, sejtés/kopottság alapján cirka 100.000 km vissza lehetett tekerve vásárlás előtt, így az eladáskori 408.000 Km tisztességes félmillió kilométert jelenthet.
Kapott (nálunk először, egy alkalommal)!!! kuplung cserét!, És mint írtam volt egy porlasztócsúcs-garnitúra csere. A hengerfej nem volt bontva! Ami az elhasználódáson felüli "furcsa" 2 alkalommal előforduló hiba volt: a főtengely végéről leesett az ékszíjtárcsa.. (mindkétszer autópályán.)

Hibalista

- szélvédőrepedés felverődéstől, oldalajtók görgőinek cseréje, szűrők, olajak, lengéscsillapítók, vezérlés ütemezés szerint... magyar utak, ugye.... + 1 szett kuplung és 1 szett porlasztócsúcs,

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelés! Vagy: ha gyorsan kell valami, vagy komolyabb, vagy nincs rá idő:akkor Sanyi a szaki, Gyálon!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 400000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? l400 Következő autója? L400 tdi 4WD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi L400 1995

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)