Gyorsulásban alázás, Suzukisok arcán döbbenet
Szöveges ítélet
Az első haszonjárművem.Hihetetlen élmény, már 210 000 van benne és egyszerűen idegesít,hogy nem kell rajta szerelni semmit.
Miután megvettem 140 000 nél egymás után széttört az elsőkerék csapágyam. Azóta semmi. Megspéciztem egy intercoolerrel ami a teljesítményen lökött még, így kb 100 ló lett. 1,3 tonnával az emelkedőt kiröhögi 5 ikben . 1,6 benzinesig alázok gyorsulásban ,
90 től 120-ig állat .
Elöl torziós rugók vannak szinte semmi mozgás magyar utakon elmegy a gyerek . A fékek lehetnének erősebbek,határozottabbak, de ezt nem tartom hibának.A hibrid koreai koppintások meg sem közelítik a minőségét.
A kormányváltója nevetséges megoldású, az asszonynak még most is nehéz egyesbe szuszakolnia.
A gyári üléseket kivágtam a szemétbe tettem bele 2őt egy mazdából.
A difi 90 és 100 között keményen ikarusz, szétszedtük, hézagoltuk de nem lett jobb.
A hátsó ajtó zörgését eleinte próbáltam megszüntetni már megszoktam nem érdekel.
Ritka a bontott alkatrész, tavaly ütöttem egy őzet alig kaptam első lámpát.
Sajnálom , hogy 2-3 évesben nincs már ez a kategória ebben a márkában.
Hibalista
- elsőkerék csapágyak, csöpögő olajteknő tömítés, vezérmű tengely szimering
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | escort 1.3 | Következő autója? | opel vivaro |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
