A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » L300 (1994)

L300 2,5 Td 4WD 

Az ítélet értékelése
3,0(4 db)

Sivatagi Harcos

Szöveges ítélet

Eleve azért vettem, hogy Bamakóba menjünk vele. Leselejtezett autó volt a munkahelyemen. Első próbaút nyaralás Elba szigetén rögtön kiderült, hogy 90 felett nagyon szomjas az autó 120as tempónál 15 l/ 100 km ez főleg az 50-55 literes tank miatt szűkös.
2009-es Bamakóba indulás előtt átnézték az autót szíjak, olajak szűrők, vízcsövek csere. Az első útról bővebben a www.bamako.polgarorseg.net oldalon vannak a részletek. Az autót agyon pakoltuk de így is remekül teljesített.
Miután hazajöttünk itthon használtam az autót sokszor vontatásra is. Végsebesség 70-re csökkent viszont a fogyasztás 20 literre nőt.
Az adagoló hibájából a turbó vörösen izzott és az oldala kilyukadt. Turbo csere után az új is izzott így jutottunk az adagolóig amiből még meg volt a spanyoloknál feleslegesen kicserélt darab és a kettőből egy tökéleteset sikerült csinálni.
A 2010-es út előtt csak egy olaj csere volt szűrőkkel jóval könyebb is volt az autó tetőcsomagtartó nélkül így az előzőévi 20-22 literes fogyasztás is 13 lett. Útközben a töltés ment el mert a szaharában tele ment homokal a generátor, és a Kősívatagban elhagytuk az osztómű olaj leeresztő csavarját de a beöntő csavarja be ment a helyére azt pedig egy száraz faággal pótoltuk.

Hibalista

- Turbó egyszerűen kilyukadt a háza kívülről ( kaptam egyet ajándékba ) - EGR szelep ( kiiktatta a szervíz miután feleslegesen adagolót cserélt ) - Kuplung munkahenger - Generátor ( nem bírta a homokot tisztítani kellett. ) - Önindító ( Nem húzott be csak kerregett )

Ide hordtam szervizbe

A jó JAP-KER Szentendre Mindent kapni az autóhoz nem is túl drágán. Indulás előtt tömítéseket víz csöveget cserélték. Amit megcsináltak azzal nem volt gond. Ha valami gyorsan kellett a világ végére is elküldték. Bogdányi Gyula Autószerelő Budafok Ő a 2010-es felkészítésben segített sokat. Ismeretlen szerelő Atar ( Mauritánia ) város előtti első faluban ( kb 200 km-re Atartól ) Este 11-kor nagyon olcsón cserélte gyári újra !! a kuplung munkahengert.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

A rossz Mitsubihi Levante Castello (Spanyolország ) 2 napig tart felismerni egy EGR szelep hibát az alatt porlasztó csúcsok majd adagoló csere feleslegesen. A jóindulat meg volt de tudás az semmi csak a computer csatlakozót keresték de nem volt ilyen az autón. Autó villamossági Nibejka (Mali) 150Eur-ért akarta a homoktól megtisztítani a generátort.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Következő autója? L200, Hilux vagy Navara
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi L300 1994

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)