Legolcsóbb családi egyterű
Szöveges ítélet
Kicsit elhanyagolt állapotban került hozzám. Pl:foltozott hűtő, szálkás kuplungbovden, szétégett kipufogó, rossz aksi, lyukas pótkerék. Gázrendszert és átfolyásszabályzót kellett benne még rendbe rakatni. Igy kb. 300 000 Ft-ba került a rendbehozása. Kétszer voltunk vele Ausztriában nyaralni. Mind a kétszer felforrtunk, előszőr a rossz hűtő miatt, másodszor a vízpumpa tőmítés kiszállt, nem bírta a 140-es tempót. Amúgy az autónak meg se kottyant. 115 lóerős és nyomatékos. Szerintem olyan 170-180 a vége. DE!!Figyelem!! Maga a típus igenis jó. Graz-tól hazáig töltögettük bele a vizet, vagy 50-szer megálltunk hűteni. A következő kirándulásnál ugyanígy jártunk, a tömítés miatt, de hazahozott és azóta is szolgál. Csendes a motorja, minden nagyobb beavatkozás nélkül. Szerintem ez egy igásló, ami még véres torokkal is dolgozik, megy míg van benne üzemanyag. Egy alkalommal elszakadt a kuplung bovden, betettem második fokozatba ráindítottam és az önindító vitte előre, míg be nem indult. 120 km-t jöttem kuplung nélkül hazáig. Igaz, hogy sok rosszat írtam, de ez az autó nem volt karbantartva. Egyszerü fapados, de megvan csinálva, lehet nyüstőlni. Olyan, mint egy lada csak kormányváltós kisbusz kivitelben.
Hibalista
- kuplungbovden elszakadt,vízpumpánál tőmítés eleresztett,szimeringnél folyt az olalj, szélvédő vonza a kavicsot a dőlésszög miatt
Ide hordtam szervizbe
sufnituning SK
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | megane | Következő autója? | voyager |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
