Optimális családi- és munkaautó
Szöveges ítélet
Mikor választottam az autót a felhesználhatóságát tartottam legfontosabbnak. Mivel sokat megyek aszfalton, de azért kemény tereppel is összeakadok néhol, mindenképp egy maximális utazási konfortot nyújtó utastér, még családdal is, sok csomagnak hely, és ha terep van ne jöjjön zavarba. Minden lehetőséget néztem a piacon és ez bizonyult a legjobbnak. És az is lett. Maximálisan beváltotta (eddig) az elvárásaimat. A motor lehetne kicsit fürgébb, és a középső könyöklő is hosszabb, így csak tárolóként funkcionál. A korábban említett turbo tényleg jó lenne, bár jobban megy mint a régi annál érezhetően fürgébb. Az autó viszont szép, utastér magasan minden hasonló közzül a legszebb, és a legjobb helykínálattal rendelkezik. A plató rövidebb lett kb 10 centivel, de nekem az utastér fontosabb. A váltó azért működhetne finomabban is, bár ez azért nem személyautó kategória, viszont pontos jól kezelhető. A fordulékonysága javult de azért csodákra senki ne számítson.
Hibalista
- a légzsák visszajelző lámpája, mindig égett, klímában kevés volt a gáz nem hűtött.
Ide hordtam szervizbe
Sz and B Nyháza
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8350 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | renault | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
