Gyönyörű, praktikus, igazi terepjáró
Szöveges ítélet
Gyönyörű, terepen fantasztikus, jó vezetni, kicsit gyenge a motor, más márkák többet hoznak ki a 2.5l-es TD-kből. Belső világa a rengeteg műanyag ellenére tetszetős, kellemes tapintású, jól kihasználható. Az első könyöklő túl rövid, viszont a rakodási lehetőségekkel meg vagyok elégedve. Nem szabad intense plus felszereltséget venni, mert a hátsó fellépő megtörheti a fényezést, amennyiben nagyobb súly kerül a platóajtóra, arról nem is beszélve, hogy evvel a felszereltséggel az ajtót le sem lehet hajtani teljesen. Én intense-t vettem, abban lehet, azóta már mindent vittem vele robogótól a járólapig. Kíváncsi vagyok, hogy aki munkaautónak veszi, az hogyan teszi fel rá a cuccokat le nem hajtott platóajtóval.
Eddig 2700km-t mentem vele, de azt egy hónap alatt. 9,5l-t eszik, kicsit hangos a motor, viszont, ha az ember "normálisan" hajtja, akkor mind a hang, mind a teljesítmény elfogadható. Eddig Alfa Romeo-kat hajtottam..., nem egy kategória, de azt kell mondjam, hogy nem bántam meg. Arról nem is beszélve, hogy nincs jobb érzés, mint beülni az első "szűz" autódba, kigurulni vele a benzinkúthoz, megtankolni és elvinni haza... Fantasztikus.
Hibalista
- 1. nap a bal hátsó helyzetjelző nem égett rajta. Szó nélkül cserélték...
Ide hordtam szervizbe
EmilFrey Magyarország - itt is vettem.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2700 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 156 1.6 TS | Következő autója? | Egy darabig semmit |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
