Ez nagyon jó!
Szöveges ítélet
Nem is az L200 volt amit először próbáltam hanem a Navara, nagyon tetszett. Nagy brutális 170 LE stb. Már majdnem megrendeltem de anélkül, hogy nem próbáltam mást és nincs viszonyítási alapom nem akartam beleugrani a vásárlásba. Kezdtem a Mazda B2500-al utána jött a Ford Ranger majd a Toyota végül, (mivel elég eldugott helyen volt akkoriban még)a Mitsubishi. És akkor megtörtént a csoda, az L200 szokatlan formáján elcsodálkoztam. Aztán csak néztem és egyre szebbnek tünt. Elképzeltem a dobozt a gallytörőt az összes króm kiegészítőt az autón és döntöttem, igen. Nem bántam meg. Hóban, sárban, jó kis alföldi szíkes terepen ahol csak út van vagy éppen nincs ez mindenütt elmegy. Keveset fogyaszt pedig még a ralliyart tunning is benne van, a többi Pick Up- hoz képest egy zsebkendőnyi területen megfordul. Aki jó megbízható terepjárót akar, ami még kényelmes is ja és az ÁFA is visszajár, csak ezt válassza.
Hibalista
- Semmi!
Ide hordtam szervizbe
Hovány Békéscsaba
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Campo | Következő autója? | Pajero |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
