A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » L200 (2006)

L200 2.5 DI-D 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Csörgő-kerregő, lomha, de szép f*stalicska

Szöveges ítélet

Hááát,a helyzet az ,hogy megettem a mitsubishi propagandát,és bedőltem.Mindenki áradozik erről a típusról,de gondolom az előzőre gondol mindenki,mert az új egy technikai hulladék.Volt 94-ben egy l200-asom,ami szenzációsan funkcionált,de ez az új .....?!Abban bíztam mikor ezt vettem,hogy az elődei pozitív tulajdonságait fogja majd hordozni magában,de ehelyett egy "Fiat Ducato" motorral megáldott, szó szerint teherautót kaptam,ami messze elmarad a 2006-os autókkal szemben támasztott alapkövetelményektől.Az utóbbi években volt néhány verdám,úgyhogy van viszonyítási alapom,nem szeretném,,ha bárki csak egyszerű hisztinek gondolná a véleményemet.Sajnos ez az autó olyan akusztikai vehemenciával van megáldva,ami túlzás nélkül a 88-96-ig terjedő időszak direktbefecskendezős kocsiait (főleg fiatokra gondolok) idézi bennem.A hangszigetelés katasztrófálisan szar!Azt mondom : kerregjen az a ku...a motor,de ne bent az utastérben!R!áadásul az elődmodell (ami nem is volt commom-rail) változó-geometriás turbóját egyszerűen kispórolták az új l200-asból!Ennek mi az eredménye? Egy alcsony fordulaton lusta,brutálisan kerregő,magas fordulaton ímmel-ámmal gyorsulgató,de karattyoló gép.A szalonban azt mondták : "...ez ilyen,de majd 3000 km-től jobb lesz,mert a computer megtanulja ....". Szerintem egy nagy lófa...-t fog tanulni,csak én tanultam meg valamit!Ja,azt nem is említettem,hogy mikor lelépek a gázról és benyomom a kuplungot,akkor a motor még egy kicsit pörög tovább,hátha kifekszik a kuplungtércsa 30000 km-en belül.De nem baj, a kocsi garanciás!Állítólag menet közben kapcsolható a difizármentes 4WD 100 km/h-ig,de nekem nem sikerült 60-nál sem bekapcsolnom,pedig megpróbáltam még üresben is,lenyomott kuplunggal.Vinnyogott a sebváltó,szenvedett a gép,úgyhogy letettem errről.Csak tudnám minek teszik ezt,mint extrát bele a reklámanyagba?Na,ennyi elég lesz,amúgy a verda gyönyörű,csak sajnos nekem ez karcsú.

Hibalista

- 2000 km altt még szerencsére semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 2230
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? B 2500 Következő autója? Mazda B 2500
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi L200 2006 (2011)

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)