Csörgő-kerregő, lomha, de szép f*stalicska
Szöveges ítélet
Hááát,a helyzet az ,hogy megettem a mitsubishi propagandát,és bedőltem.Mindenki áradozik erről a típusról,de gondolom az előzőre gondol mindenki,mert az új egy technikai hulladék.Volt 94-ben egy l200-asom,ami szenzációsan funkcionált,de ez az új .....?!Abban bíztam mikor ezt vettem,hogy az elődei pozitív tulajdonságait fogja majd hordozni magában,de ehelyett egy "Fiat Ducato" motorral megáldott, szó szerint teherautót kaptam,ami messze elmarad a 2006-os autókkal szemben támasztott alapkövetelményektől.Az utóbbi években volt néhány verdám,úgyhogy van viszonyítási alapom,nem szeretném,,ha bárki csak egyszerű hisztinek gondolná a véleményemet.Sajnos ez az autó olyan akusztikai vehemenciával van megáldva,ami túlzás nélkül a 88-96-ig terjedő időszak direktbefecskendezős kocsiait (főleg fiatokra gondolok) idézi bennem.A hangszigetelés katasztrófálisan szar!Azt mondom : kerregjen az a ku...a motor,de ne bent az utastérben!R!áadásul az elődmodell (ami nem is volt commom-rail) változó-geometriás turbóját egyszerűen kispórolták az új l200-asból!Ennek mi az eredménye? Egy alcsony fordulaton lusta,brutálisan kerregő,magas fordulaton ímmel-ámmal gyorsulgató,de karattyoló gép.A szalonban azt mondták : "...ez ilyen,de majd 3000 km-től jobb lesz,mert a computer megtanulja ....". Szerintem egy nagy lófa...-t fog tanulni,csak én tanultam meg valamit!Ja,azt nem is említettem,hogy mikor lelépek a gázról és benyomom a kuplungot,akkor a motor még egy kicsit pörög tovább,hátha kifekszik a kuplungtércsa 30000 km-en belül.De nem baj, a kocsi garanciás!Állítólag menet közben kapcsolható a difizármentes 4WD 100 km/h-ig,de nekem nem sikerült 60-nál sem bekapcsolnom,pedig megpróbáltam még üresben is,lenyomott kuplunggal.Vinnyogott a sebváltó,szenvedett a gép,úgyhogy letettem errről.Csak tudnám minek teszik ezt,mint extrát bele a reklámanyagba?Na,ennyi elég lesz,amúgy a verda gyönyörű,csak sajnos nekem ez karcsú.
Hibalista
- 2000 km altt még szerencsére semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 2230 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | B 2500 | Következő autója? | Mazda B 2500 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
