A tökéletes telepjáró!
Szöveges ítélet
Felszereltség: ABS, CD-s autórádió, automata klíma, centrálzár, elektromos ablak, elektromos ablak(elöl-hátul), elektromos tükör, első tulajdonostól, fűthető tükör, immobiliser, ködlámpa, könnyűfém felni, riasztó, szervokormány, színezett üveg, törzskönyv, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, vonóhorog, állítható kormány, összkerékhajtás.Az a jó az L200-ban, hogy mindig olyan, amilyennek épp szeretnénk. Bár a motorválaszték kimerül a 2,5-ös turbódízelben, ez egyáltalán nem hátrány. Jobb is, hogy a motoron nem kell vacillálni vásárlás előtt, több energia marad a kabinra és a futóműre.Ennél a GLS változatnál nemcsak a légkondit, a több légzsákot meg a könnyűfém felniket kapjuk meg az 5 800 000 forintos árért, hanem a típus legmagasabb változatát is. A hasmagasság 235 mm, ami pont 20-szal több mint a földön kúszó változaté, de még az első és a hátsó nyomtáv is szélesebb 45 mm-rel. Ez ám a férfias! Ha esetleg kipörögnének a hátsó kerekek, mindig van egy menekülő fokozat, a hátsó difizár formájában, mely gombnyomással, elektronikusan kapcsolható. Így aztán már tényleg nincs akadály.Talán a széles nyomtáv miatt, a fordulékonyság nem az erőssége. Szűkebb lehetőségek között - ami lehet akár az erdőben fák miatt, vagy városban kerítések miatt - többszöri tolatással kell igazítani a kanyaron, mert egyszerűen nem tud befordulni. Közel háromméteres tengelytávjával és ötméteres teljes hosszával azt gondolnánk, hogy a túlnyúlások is rontják a helyzetét. És valószínűleg még az első hajtás erejétől védett féltengelycsuklók - a védelem a kerék kifordításának akadályozásával történik - is segítettek a 6,4 méteres fordulókörsugár megalkotásában. A vízszintes fordulók nehézsége a függőleges fordulóknál az ellentkezőjére változott. Olyan könnyedén lépett le és fel az akadályokra, mintha a krómcsomaghoz járó hátsó terepszögcsökkentő kiegészítő - nem ez a hivatalos neve, a funkciója miatt hívom így - ott sem lenne. Persze van olyan szög, ahol már útban van - ahogy a küszöbfellépő is -, de az már olyan extrém körülmény, ami a hétköznapi terepjárós autózásban ritkaság. Rendes használatkor tuti nincs ilyen, off-road versenyre pedig úgysem szériaautóval megyünk.Azzal a minimális terepjárózási tudással, amit a Park oktatói hatalmas tapasztalatukból átadtak, azt gondolom, az L200 ide született. A kijelölt feladatokat maximális biztonsággal teljesítette, és látszott, többet is bírna, de ez a több már pont annyi, amire az életben nincs szükség. Városban közlekedni vele kicsit laracroftos, de aki munkaeszközként tekint rá, úgy sem veszi észre. Én nagyon szeretem, és nagyon meg vagyok vele elégedve ettől jobb autóm nem is lehetne!!!Motor
2477 cm3 soros 4 hengeres dízel
116 LE @ 4000 rpm
240 Nm @ 2000 rpm
5 seb. kézi váltó
Kombinált fogyasztás
10,0 l/100 km
Végsebesség
152 km/h
Árak, felszereltségek
5 800 000 Ft
Hibalista
- Semmi!
Ide hordtam szervizbe
Az én Micubisi eger márkaszervizembe!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
én szereltem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45281 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | niva 1.6 | Következő autója? | még nem tudom, nem akarom még egenlőre eladni!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
