A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » L200 (1996-2006)

L200 2.5TD GLS 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Tank

Szöveges ítélet

2010 elején sikerült megkaparintani az én kis tankomat. Korábban volt vele dolgom, mint cégautóval egy darabig jártam vele és akkor is szerettem meg nagyon a típust. Egy igazi igásló, ahogy többen is írták, csak megerősíteni tudom, ha az ember elhordja a kötelezőkre és figyel az olajra kimegy a világból. Előre megírom, hogy minden szubjektív dolgot a másik kocsimhoz viszonyítok, ami egy Ford Mondeo 2008-as évjárattal.

Minden terepet egyformán szeret, nem sikerült még elakadnom vele pedig sokat tesztelgettem a határait, de csörlőre soha nem szorultam. Legtöbbet RWD-ben jár, hiszen városban közlekedem vele főként. Így is jól húz, viszonylag dinamikusan lehet vele gyorsulgatni, persze a gázreakció teherautós és mivel a bódé magasan van(gyári emelés) kanyarban imbolyog a kaszni rendesen. Érdekes, hogy gyári 116LE nem sok sőt, főleg nem a 2 tonnához : ) de mégis ennél jóval fürgébbnek éreztem persze előzésnél érdemes visszagangolgatni, így lehet játszani a nyomatékkal. Viszont 1500rpm alatt gyakorlatilag halott a turbó úgy, hogy soha ne váltsunk ez alá, mert egy szép traktoros zörgéssel jelzi az autó, hogy ezt talán nem kéne. Ehelyett 2000-3000 között érdemes tartani a motort és így kulturáltan lehet vele közlekedni, baráti fogyasztással. A váltó japános, de számomra mégsem az igazi, hiába pontos és szinte pattan a helyére, mert a kuplung nagyon lent fog és így néha akad az útja a váltónak, ha nem sikerül idejében teljesen kinyomnom a kuplungot. A fogyasztás pedig a mindenki kori 10 liter + egy pici, ami nagyon jónak mondható egy ekkora géptől. Ez 100% városban télen/nyáron mindig ennyi. Lejjebb szerintem nem lehet ügyködni, de nem is kell, mert ez így jó ahogy van. Persze mindez megdől ha kivisszük pályára, mert már a 130-as utazónál elkezd fogyasztani 12-őket és ez így szépen linerisan emelkedik 180-ig. Ott 16-ot zabál, de ki az aki a végéig hajtja nem tudom, inkább csak jelképes, hogy tudja ezt is ugyan, de minek. Hangos motor és szélhang van jelen már 130 környékén, ami zavaró így én utazásra nem ezt használom.

A komfortól.: Kényelmes, de max 150km-es utakig ajánlom, mert nekem már ott elkezd fájni a derekam az üléstől sajnos. De rövid utakra megfelelő. A helykínálat elől paszentos, én a 194centimmel elég jól elférek. Persze a kabinos felépítés és plató miatt a hátul ülőknek nem jut ekkora öröm: lábhely alig akad hátul. A digitklíma teszi a dolgát, nyáron jéghideget, télen meg szaunát csinál a beltérből, nagyon szeretem ezt benne : ).

Formára, külsőre szerintem egy kifejezetten szép pick-up. Kortársai fasorban sincsenek vele : ). Persze vas előre-hátulra mindenképp kell, anélkül meztelen:)), de utána egy igazi tank lesz : ).

Megbízhatósága példás. Nem volt vele semmilyen komolyabb szervízem 130e km-en túl, kivéve egy elszakadó turbó nyomás csövet(95ekm), ami miatt elszökött a turbó nyomás és szívódízellé alakult az autó : ) Persze kigyulladt a CHECK ENGINE" és vittem is egyből szervízbe, majd kicserélték az 5000.-tos alkatrészt és azóta semmi : )

Hibalista

- - Kopó alkatrészek, ill. kötelező szervízek cserés alaktrészei - - Turbó nyomáscső .: 5.000.-

Ide hordtam szervizbe

Üllői úti mindenes bácsi.Remekül értette a dolgát és olcsón dolgozott, de mindig tele volt melóval és nem akartam 3 hetet várni egy kötelezővel, így leváltottam.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

NorautoGyors, kényelmes, korrekt, olcsó szolgáltatás. De komolyabb szervizeket nem vállalnak, tehát csak kötelezőre, meg pár apróságra ideális.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 90000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi L200 1996 (2005)

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)