az első japánom de szeretem
Szöveges ítélet
Három különböző német autóm volt előtte. Azok nem bírták a kiképzést nálam (építőiparban dolgozom és melóra használom autóimat). Interneten akadtam rá, eredetileg Opel campot akartam de a sok rom után minden mindegy alapon megnéztem a mitsut. Frissen volt fényezve mert vadászat közben fejre tették. Sebaj ha jól meg van csinálva nincs vele baj gondltam. Ez igy is van csak a gitt nem artista lepereg..... Ezt rövid időn belül meg kell csináltatnom. Elmentem megnézni újra ahol -4 fokban pöcre indult. Kipróbáltam jobban ment mint a campo td úgyhogy megalkudtunk elhoztam. Nem bántam meg ezt a vételt. nem volt még olyan hideg hogy ne indult volna. A napokban -12 fok volt két napja állt kint és 2x izzítva rögtön indult. Elöl kényelmes hátul kicsit szűk. A fogyasztása meglepően jó vegyes 8.5 városban 10 terepen őszkerékkel ennél jóval jobban szereti a gázolajat (kb 12- 14 terepfüggő). hosszu távon nem kitaposva a tűzfalat 7.5-8 literrel eljár Az összkerékhajtás néha recseg nagy erőltetés mellet. Jól terhelhető 1T át simán viszi. ha teljesen alá van szedve a kormány a gödröt hangos nyekkenéssel honorálja. Forduló köre nagy de egy kis megszokással bárhol boldogul vele az ember. SZerintem remek auto felpakolok rá minden szerszámot gépet amire szükségem van majd akármilyen sáros rossz telekre bejutok vele. Nekem találták ki. Megbízható JÓ autó. Hóban őszkerék nélkül nem lehet vele 100 méternél többet menni őszkerékkel mindenhol elmegy. Motorja 72lóerős szívó dízel de nagyon jól van áttételezve a váltó úgyhogy elég ez is. Remek kis munkagép. csak ajánlani tudom az olcsó pickupra vágyoknak. Az autó immár 4 éve van nálam már több mint 100.000 km-t beletekertem így mostanára 432.000 km van az órában, de ez nem számít mert a motorhoz azóta se kellet nyúlni! Ami hiba előjött az az első hajtás hibája volt. Szétszakadtak az automata kerékagyzárak, utána néztem újonnan 200.000 ft darabja bontva 45.000 ft darabja. Kezdtem elkenődni mikor interneten találtam egy útángyártó céget (AVM) ahol postaköltséggel együtt 30.000 ft alatt kaptam egy párat. Na meg is rendeltem, igaz kézi kapcsolásut mert off roados ismerősök rábeszéltek hogy az megbizhatób. Nem is bántam meg hibátlanul működik és már tolatva sem dobálja ki az összkereket. Ezek elött még volt egy nagyobb baj az első hajtásban széttörtek a csapágyak. De megbocsájtható mert az eredetik voltak még!!! Na irány a szerelő onnan a csapágy bolt. Megvettem az összes csapágyat azt is aminek nem volt baja (52.000 Ft) kicserélte a szerelő azóta is simán megy. Rászántam magam végül arra is hogy a kasztnit is megcsináltassam tetőtől talpig kilakatoltattam és lefényeztettem, króm elemeket kapott és új gumikat. Na mostanra nem csak jó hanem szép is. Remek autó még mindig. Az évek alatt kicseréltettem a fék és a kuplung munkahengert is. Gyárilag horror de gyárival egyező minőségü utángyártott alkatrészeket lehet kapni potom áron. Nem bántam meg hogy megvettem soha sehol nem hagyott ott. Olajat 10.000-ként cserélek, 3-4 dl nél több olaj még sohasem hiánnyzott. Soha nem hittem volna hogy egy japo ennyire jó!
Hibalista
- szinte csak kopó alkatrészeket kellet cserélni
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 321000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Audi 100, Mercedes 190d, Volkswagen passat tdi | Következő autója? | ha egszer lecserélem akkor ujjab L200 ra |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
