A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » i-MiEV (2009)

i-MiEV I-MiEV 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Második autónak...

Szöveges ítélet

Kilenc éves korában vettem meg. Fél éve használom. Ez pont téli időszakra esett. Ülésfűtés nélkül hűvös lenne. Elegendő hely/csomagtér van 2-3 fő számára. Furcsa, hogy nincs tempomat. Hiányzik.
Igen dinamikus, stabil. Elég keskenyek a gumik, érzésem szerint a féktáv jóval hosszabb mint a hagyományos autóknál.
Téli gumival, folyamatos maximális fűtéssel, helyben várakozásokkal a hatótáv 70km-ig ment le. Tavasszal új, nyári gumikon a hatótáv 130 km fölötti. Nem mértem, de óvatos vezetéssel elérhetőnek látszik 145km is. Ennyire még nem volt szükségem, mert fél akkunál mindig feltöltöm. (5-10kw-ot szokott felvenni) A töltés garázsban nem macerás(csak 16A-es konnektor legyen), nekem állandóan be van dugva a töltő és az autó mellett lóg a kábel. A nyilvános töltőkről való gyorstöltés nagyából fél óra. (20%->80%-ra kicsit rövidebb) Gyorstöltésnél bekapcsol a légkondi és turbó fokozaton dolgozik a ventilátor, mivel hűteni kell az akkut. Ez elég hangos és zavaró. Sajnos Type 1-2-ről 5 óra is lehet a töltési idő, az nyilvános töltőknél nekem használhatatlan.

(Az ország túlsó végén vettem. Egy élmény, 450km és kb 20 óra volt amig hazaértem. 7-szer töltöttem. Sajnos több töltő nem működött éjszaka, az applikációk nem naprakészek, éjszaka nincs ügyfélszolgálat, mindig kellett 30 km tartalék. Különösen Kelet-Magyarországon.)

Az otthoni töltés ideje miatt érdemes előre tervezni a következő napi távokat. Persze, ha mindennap hasonló távokkal mész vagy második autónak használod akkor nem. Változó napi utad mennyisége akkor totális szívás.

Téli gumival vettem (Falken), ami elég hangos. Nyári kerekekkel sima úton semmilyen hang nincs, a gyalogosokra, kerékpárosokra nagyon-nagyon kell figyelni. Van az orrában egy 30km/h-ig menetzajt imitáló szerkezet, de én még nem tudtam aktiválni. Rázós utakon kopognak a szilentek, ami a csendben jól hallható, ronda hang, de nem zavaró. Mivel csendes a zajokra sokkal jobban felfigyelsz vezetéskor. De bejön a madárhang is...

Engem idegesít, hogy a műszerfal sem órát, sem hőmérsékletet nem mutat. Az ülések nem túl kényelmesek, rövid távokra tervezték. Ha várakozol és teljesen megy a fűtés 6-7 óra alatt teljesen lemerülhet, de ez a műszerfalon csak indulás után látható. A fűtés nem szabályozható finoman, az ülésfűtés is néha elmegy a forróig. Érdekes, hogy nem ad azonnal meleget a fűtőszálas fűtés. KB 2-3 perc míg észre lehet venni a hatását.
A gumik elég drágák rá (Conti ecocontact6 felszerelve 125000ft)
Ablakmosó csak csővel tölthető, mert elég rossz helyen van az orrában. Egy törlő lapátja van, amit most cseréltem, de gyárit nem tudtam rá szerezni. A lapáton van a mosó fecskendője nem a motorháztetőn.
Az orrában van egy 40Ah-ás autóakku. Ezt elég rendszeresen ellenőrzöm, mert ez indítja az elektronikát. A fékeket időnként tisztítani kell, mert a kevés használat miatt visítósak lehetnek.
Létezik egy távvezérlője, amelyről indítható a fűtés, töltés. Ez nekem nincs, a márkaszervíz 300 ezer-Áfáért hozná.
Láttam SOLO néven a tetőre szerelhető solar rendszert, de az nem köthető össze közvetlenül a kocsival. (Inkább lakóautókat jó, mert 2,5kw-ot tárolni is tud.)
A ChaDeMo elvileg kifelé is tudna adni 1500W-ot de Solar inverterek nem kezelik, így otthoni áramtárolóként hazánkban még nem használható.
Ha nős vagy számíts rá, hogy a feleséged pár hét után lenyúlja az autót, mert sokkal kényelmesebb vezetni, használni mint a belsőégésűeket. Aki kipróbálta nagyon széles mosollyal szállt ki belőle. Ha ilyen autóban gondolkodsz, legyen otthon töltési lehetőséged, lehetőleg solár rendszered, és számolj vele, hogy jóval többet fogsz autózni mint eddig.
Nekem jobban bejött, mint gondoltam.
Autómosókban nem vacakolnak vele, lemossák szó nélkül.
Szakadó esőben kültéren még nem töltöttem, de az esetleg problémás lehet.
Töltéskor, várakozáskor jól hallhatóan zúg a akku ventilátora.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Sehová.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 59000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Seicento 1.1 Sporting Abarth Következő autója? i-miev utódja
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi i-MiEV 2009

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)