A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant, Sapporo (1984-1987)

Galant, Sapporo 1,8 GLS Royal 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Deresedô halántékú szeretô

Szöveges ítélet

Autókereséskor két szempontom volt: piros legyen (vagy pirosas) és nagy :) Mindkettônek tökéletesen megfelel. Nem feltûnô szépség, de ha egyszer észreveszed a rejtett értékeit, a formájától mindig megdobban a szíved. Szervíztulaj feleségéé volt elôzôleg, gyönyörûen karbantartva. Késôbb kiderült, hogy a hátát eltalálták, kicsit beázott a hátsó lámpa, de egy új szigeteléssel jobb lett, mint nullkilométeresen. Gyönyörû plüsskárpit, négy elektromos ablak, napfénytetô, kényelmes elöl-hátul, akár öt embernek is, ha hátul ketten ülnek, hatalmas kartámasz szolgálja a komfortot. Némi déli vér van benne, ugyanis hidegben nem tudja megtartani a teleszkóp az ötödik ajtót, kell valaki, aki megfogja, míg pakolok. Hajlamos a hisztire, az akkumulátor kivétele után jópár kilométeren keresztül nem bír beállni az alapjárat. Ha nagyon gáz, a negatív sarut le kell venni fél percre, majd visszatenni. Akár három-négyszer is eljátssza, kötélidegzet javasolt. Elsô fényszórókörte cseréje felér egy tornamutatvánnyal, olyan ügyesen elrejtették a japók. Még jó, hogy ezzel a párom vagy a testvérem szokott kínlódni :) Nagy elônye a színezetlen, mûanyag lökhárító, így végre nem arra érkezem, hogy valami barom összetörte a parkolóban, meg se látszik rajta, ha valaki nekitolat. Úgy megy, mint akit seggbelôttek, Siófokig simán bírja a folyamatos 170-es tempót. A váltó japánosan tökéletes, az autó pedig a legjobb, amiben eddig ültem. A mérges csíkszemét különösen imádom! :)

Hibalista

- Fékbetét-kopás, 20 e, biztonsági olajcserék és -feltöltések, ékszíjcsere sacc 30 e, fedélzeti computer-vacakolás, megcsinálva 60 ezer, csere 400 ezer lett volna. Odafigyeléssel kiküszöbölhetô, hogy végképp tönkremenjen
-

Ide hordtam szervizbe

Nagybátyámhoz, a VIII. Szigony utcába

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Mitsu szervíz a Füredi úton

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 91000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Seicento Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant, Sapporo 1984

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)