A chippelt TT-gyilkos luxuslimuzin
Szöveges ítélet
Az autot pár ezer forintért vettem, alkatrésznek, csak közben megtetszett és inkább feltámasztottam poraiból. A kedves szerelö rögtön hengerfelyesre vágta, azota magam gányolom minden ny?gét. A teljesitményét nem kell tárgyalni, biztos van ellenfele, de még nem találkoztam vele. 2.5 bömbi, TT, vr6 golf, ezek reggelire. A gyári fékek sajnos nem tul jók, hamar elmelegednek. A nagy kerekek megeszik a csapágyakat, gömbfelyeket, de ez természetes.
Hibalista
- Hengerfej - 20e a gépmunka, a többit magam csináltam.
- Müszerfal elektromosság.
- Hátsó futomü - Van mellé másik auto, amiböl táplálkoztam!
Ide hordtam szervizbe
Nem találtam egyenlöre olyan autoszerelöt, akire rá lehet bizni egy autót, ugyhogy magam fekszem alatta inkább napokig. Egyszer volt szerelönél, 16 kilométert tett bele és atom-hengerfelyesre hajtotta.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Magam
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 323 1.4 sp 1980 | Következő autója? | Mitsubishi galant |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
