A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant, Sapporo (1980-1984)

Galant, Sapporo 2,3 td 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

NCAP 6 csillag :)))

Szöveges ítélet

Igazából nem is az enyém volt, hanem édesapámé. És nem is 1, hanem mindjárt 3. Az els?t még 1989-ben vette Németországban, az a sárkány a ´80-as szériából származott. A kombi 1300-as után (újszülötteknek: kereklámpás Zsiguli) maga volt a megtestesült AUTÓ, valami ilyeminek képzeltük a Rolls Roycet. 160-at ment, feküdt az úton, szervókormány és fék, mindenféle egzotikus visszajelz?k (3 hétig rettegtünk, amikor a világító piros lámpáról kiderült, hogy csak az ablakmosófolyadék alacsony szintjére figyelmeztet :)) és csak 9 liter gázolajat fogyasztott. Soha nem hagyott cserben, nagyon kényelmes volt, igényes plüsskárpitozását és halvány metálzöld színét mindenki megcsodálta. Bejártuk vele egész Európát, minden sarkát és annyira bíztunk benne, hogy semmi szerszámot vagy alkatrészt nem vittünk magunkkal (a Ladás korszakban egy 10 kilós szervízdobozzal utaztunk). Ha anyám nem töri totálkárra ´93-ban, még mindig meglenne. Édesanyám kisebb karcolásokkal szállt ki bel?le, pedig kb. 60-nal talált el egy fát és nem volt bekötve (jeges volt az út és kanyarodott, ? meg lassítás nélkül egyenesen a fába). Természetesen hoztunk egy újat megint Németországból, az ´82-es volt, azt én törtem totálra ´96-ban. Kiütöttem a hátsó futóm?vet egy sóderszállító IFA alól kb. 100-zal, mert felkanyarodott az 51-esre valami földútról és nem láttuk egymást a lokális, tejszer? ködfolt miatt. Barátn?mmel együtt karcolás nélkül szálltunk ki bel?le - igaz be voltunk kötve - pedig az IFÁ-t is autóment? vitte el.
Utána vettünk egy harmadikat (szintén ´82-es), motorhibásan (fillérekért, már itthon) és az els? kett? alkatrészeib?l rakattuk össze. Azt édesapám a mostanáig használta, de mivel kezdi megenni a rozsda, valószín?leg nem vizsgáztatja le újra, hanem megy a bontóba. Már 2 éve van egy 0 kilóméteres 1,6-os Focusuk, de apám az utolsó pillanatig inkább a Mitsuval járt, annyira szerette. A 2,3 td a maga 83 lóerejével és 5 sebességes váltójával még mai szemmel is egész tisztességesen húzott, a féktávja és az úttartása szerintem már nem nevezhet? jónak, de a gyártása idején (és f?leg a szoci típusokhoz képest) viszont etalonnak számíthatott. Fogalmam sincs, hogy apám most mit vesz majd helyette, de el tudom róla képzelni, hogy keres egy jó állapotút és 4szerre is ezt választja.

Hibalista

- a sok év alatt mindenféle, de kevesebb az átlagnál

Ide hordtam szervizbe

helyi jóember, néha vakarja a fejét, de azért összebarkácsolja

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1982
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant, Sapporo 1980

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)