A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant (1996-2006)

Galant 2.5 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes gurgulázó kishajó

Szöveges ítélet

Az autó nagyon kényelmes és szerintem vagány a kinézete. Többen megkérdezik, hogy "mennyi idős kocsi, 10 éves?"
Amikor autót kerestem, mert megszületett az első gyerekünk, akkor a következők voltak a kritériumok:
- japán
- benzines
- utazásra kiváló legyen, mert sokat vagyunk úton (tempomat, elektromos ablakok, esetleg automata, kombi a gyerek miatt)
- kb. 500 ezer Ft limit
Na erre a használtautó.hu kidobott régi Honda Accordot, Mazda 626-ot, talán Avensiseket, meg ezt. Kinézetre abszolút ez volt a nyerő. A többi elég ótvarul festett. Egy ismerős rám akart sózni egy kb. 25 éves Impreza kombit is, de alig fértem bele (188 cm vagyok), a csomagtartóba meg egy gázpalack is alig fért volna bele, nemhogy egy babakocsi.
Egy Mazda 626-ot elmentünk megnézni, de szét volt rohadva és az ülései fapadok voltak, meg ott állt fél éve a kocsi a gazban.
Galant lett a nyerő. Lexus is jöhetett volna, de 1 milliónál kezdődik az értelmes választás és nincs belőle kombi nagyon (IS 200 van, de kicsi, ritka, drága).
Szóval jött a Galant. Néztem a hirdetéseket. Automata, vajbőr, V6, full extra, 500 ezer körül. Azt hittem rosszul látok. A 2.0-ról azt olvastam itt, hogy ugyanúgy 10-et eszik, mint a V6 2.5, szóval azt nem akartam. 2.5 V6-ot meg ismert módon olcsón lehet venni szerintem egész Európában, mert "leeszi a gatyádat", "benzinfaló", "1.9 TDI" stb. stb. Mindenki hallotta ezeket. Én nem akartam büdös dízelt, ami lerohad, meg köhög, meg szét van hajtva, visszatekerve 600 ezerről meg ilyenek.
Elmentem megnézni egy német papírosat, de az tetőablakos volt, be volt ázva, ott állt egy éve, mert donor autó volt. Elindult, szépen duruzsolt, de a gyereket csak nem rakom bele a dohos, penészes kocsiba.
Elmentem megnézni a következőt, pár utcával a beázott mellett hirdették. Na ez bordó volt (utálom az unalmas színű autókat, szóval ez plusz pont volt), vajbőrös, full extrás, V6-os. A tulaj a hirdetésben nagy felbontású képeket rakott fel a kerékívekről (!), amelyeknek semmi bajuk nem volt. A tulaj nagyon kedves volt, az első dolga az volt, hogy a kezembe nyomta a kulcsot, és vezessem. Nem zörgött, nem csörgött, csak a V6 duruzsolt. Másnap megvettük 550 ezerért.
A km óra 191 ezret mutatott. El tudom képzelni, hogy nem tekert, mert az autó szép kívül, belül, az ülések nincsenek kiülve.
Elvittem átnézetni: a bal hátsó fék vibrál, az első futóműben valami kotyog. Nem nagy gond, azt mondták. Még 1 év volt a műszakiig, ráérünk ezeket megjavítani. Ami a legeslegfonotsabb egy 20 éves japán autónál, hogy az alja eredetei, nem rohadt, soha nem volt lakatolva!!! A jobb hátsó kerék előtt van rajta egy kb 8 cm-es rohadás folt az alvázon, de ez egy ennyi idős autónál kötelező. Ezt javították.
Szóval megkönnyebbültem.

2016.szeptember:

Raktunk bele 12 ezer km-t. A kocsi hibátlan.
A fékeket kell megnézetnem, mert kopnak. A jobb első tárcsa/fékpofa valószínűleg kopott, néha csikorog csak úgy, fékezés nélkül.
A jobb első felfüggesztés néha koppan. A bal hátsó fék egyre jobban vibrál.
A feleség, baba és a cuccok elférnek benne simán. Öröm beleülni, mert nagyon kényelmesek, nem szétültek az ülések.
A V6 hangja 4 ezer felett vadító, alatta nagyon kellemes és végtelenül halk a motor. Nagyon szeretek vele csak krúzolni a városban is, mert élmény, hogy milyen halk, kényelmes hajó.
120 felett az utastér nem zajtalan, eléggé hallatszik, hogy megyünk. A motort 130-nál épp hallani, a menetzaj, ami kicsit zavaró.

2019.április

Visszatekintés 265.000 km-nél:
- 205.000 km: elütöttem egy őzet. Géptető és jobb első lámpa csere. A lökhárító nem sérült. A lámpa környékét lakatolni kellett, ki kellett húzatni ezt azt. Anyagokkal, munkadíjjal kb. 150 ezer Ft-ra jött ki a vadászat.
- 207.000 km környéke: az első futómű haldoklott, ezért elvittem egy haverhoz, aki elvállalta, hogy megjavítja. Szinte az összes első lengőkart cserélni kellett, összes féktárcsa, fékbetét cserés volt elől-hátul. Első lengéscsillapítók is cserélve lettek. Gumiharangokat kellett cserélni a féltengelyeken. Az autóban minden eredeti gyári volt, a fékeket kivéve. Kb. 300 ezer Ft volt a történet.
- Az automata váltó megadta magát 210.000 környékén. Egyszer csak elszállt és kész. A wandlert/konvertert/citromot kellett benne cserélni. Az automata váltós srác azt mondta, hogy ez rutinműtét egy ennyi idős kocsin. Kb. 160 ezer Ft volt váltóolajjal, új tömítésekkel, trélerezéssel és bontott konverterrel együtt.

- 10 ezrenként olaj és szűrőcsere volt.
- 265. 000 km-nél vezérlés csere, gyertya csere 5 db (6-ból 1-et nem tudott kiszedni a szerelő), ajtózárás érzékelő csere 4 db, szelepfedél tömítés csere 2 db; minden alkatrészből gyári került bele. 310 ezer Ft.
- 265.000 km-nél a kaszni a hátsó íveknél és az első tornyoknál rohad. Az autó a ház előtt parkol, garázsunk nincs. Az autó fényezése romlik. Gondolkodom a komplett kilakatoltatáson és az újrafényezésen, de ez egy vagyon lenne. A kocsi vételárát újra rákölthetném.

Hibalista

- Kopóalkatrészek: fékek, gömbcsuklók, akksi csere, hátsó izzó - Az órája nem volt jó a műszerfal közepén (típushiba, kiszereltük, átforrasztottuk, működik). Az üzemanyag szint és a fordulatszám mutatók elég furcsán működnek. Néha megállnak egy helyben, néha jó mindegyik. Az előző tulaj nyúlt a műszerfalhoz, bele tett egy dizájnos keretet, gondolom akkor nyúlt a spirálokhoz, amiatt nem tökéletesek. - Az üzemanyag szint mutató hibája néha kicsit kellemetlen, de ha már tankolni szeretne, akkor a piros lámpa kigyullad. Annak ellenére, hogy a muató még pl. félállásban van. - A sebességmérő óra jól működött egy ideig, most nem mindig indul el. Sokszor csak akkor működik, ha megkopogtatom. - Ezekkel a műszerfal hibákkal együtt tudok élni, de azért kellemetlenek.

Ide hordtam szervizbe

Nippon Autó, Doma Karcsi, Érd Nagyon kedves, nagyon udvarias, az autó tulajdonosának fejével gondolkodni tudó szerelő. Szereti a márkát.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Shokai Autó, ZuglóSzakértelem van, kicsit bárdolatlan stílussal párosítva. Örülök, hogy értenek az autóhoz. Őszintén közölnek mindent. Gyári alkatrészekkel dolgoznak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 191000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? japán vagy koreai
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant 1996

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)