A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant (1996-2006)

Galant 2.5 V6 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élvezet - Kényelem - V6

Szöveges ítélet

Itt a TC-n olvastam pár éve, hogy, ha valaki hozzájut egy '90-es évek beli japán V6-oshoz, az becsülje meg, mert ilyen többé nem lesz. IGAZ!

Két éve vásároltam a kocsit. Sokáig vezettem sokkal fiatalabb Renault-kat, VW-eket, Seat-okat, a japán kocsikat csak hírből ismertem. Aztán vettem egy 1995-ös Mitsubishi Colt-ot. Rendkívül kellemes csalódás volt (annyi törődést igényel mint egy Swift: benzin, olaj; cserébe kényelmesebb, sportosabb:) és picivel több tekintélye van(kb. 20LE)).
Nem volt kérdés, hogy mire cserélem.

Kerül amibe kerül: cápa Galant kell. Mégpedig V6-os, szigorúan tuningmentes.

PRO:
- A h@szn@lt@uto.hu-n találtam Rá. Ő volt a második legdrágább. Nem kereskedő árulta, 2500ccm, V6, a kor színvonalán full extra, gyönyörű sötét metálzöld. Az autó különlegességét a manuális váltó adja. Ezzel a motorral és felszereltséggel szinte csak automatákat dobtak piacra.
Mindenki szerint nem voltam normális, hogy beleszerettem egy ilyen benzintemetőbe. Annyira bíztam Benne, hogy alapos átvizsgálás nélkül a vásárlás hétvégéjén már el is mentünk Dubrovnikig. Persze gond nélkül megjártuk. Szó szerint semmi baja nem nincs. Ami elromlott az az utólag beszerelt Pioneer fejegység.

- Fogyasztása még most is a gyár által megadott értékeket hozza. Városban: 11-12L, országúton: 8-9L. Ha ez sok lenne, a hang-, és gyorsulási élmény bőven kárpótol. Olajat nem eszik.

- A vezetőülés (amennyire tudom a többi is) nagyon kényelmes, hosszútávon sem fárasztó.

- A kezelőszervek kézre esnek, használatuk egyértelmű. Az összes műszerfali háttérvilágítás működik!

- 166LE/223NM/1300Kg, 8.4 másodperc kell a 100km/h-ra gyorsuláshoz

- Fenntartása - a fogyasztást leszámítva - kimondottan olcsó. 30.000km-en vagyunk túl és izzókon, olajon, szűrőkön kívül csak hátsó lengéscsillapítót cseréltem (40.000Ft, még az eredeti volt benne). Az alkatrészellátás bőséges és akárki akármit mond, nem drágább, mint bármely más típus esetében.

CON:
- A kormány csak függőleges irányban állítható.
- Bár az ülés viszonylag tág határok között állítható, 190cm felettiek vagy 160 alattiak küzdhetnek nehézségekkel.
- A hangja és teljesítménye miatt örökös kihívás vele spórolósan vezetni.

Hibalista

- Ülesallító motor kapcsolója kontakthibás lett, spray segített. - Motorháztető zárszerkezete kezd rosszalkodni. - Hátsó lengéscsillapító. - hátsó ablak fűtésében néhány szál elszakadt. - - UPDATE: - Az első felfüggesztésben kezd valami hangos lenni

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 192000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Colt 1.3 ELI Következő autója? Valami nagy japán
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant 1996

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)