Cicubishi
Szöveges ítélet
Egy álomautó,nincs mit hozzátenni.Nagy,gyönyörű,és kvázi erős.Persze,van jobb-szebb aligha a jategórián belül.A vonóhorog jó dolog,ellenben megnehezíti a parkolást az amúgy sem kicsi autóval abban az országban,ahol a Suzuki a miautónk,és erre is méretezik az átlagos parkolóhelyet.Ennek következtében még zsenge koromban anno meghúztam jobbról-balról-előről-hátulról parkolás közben amúgy nőiesen,mentségemre legyen mondva,mindenhol csak egyszer.Kétszer törték össze,egyszer finoman egy Opel Movano a körforgalomban,egyszer egy Merci sprinter verte telibe bal egyes futóműnél elég gorombán.Sikerült ráköltenem az árát mégegyszer,de megérte,és megéri,ezt az autót nem lehet nem imádni,sok ellenfele nem akad,nem is igazán a menetteljesítmény miatt,bár az sem rossz,hanem inkább az autó karaktere olyan,hogy mindenki lehúzódik a takarodósávba,ha meglátják a visszapillantóba.Eszméletlen karizmatikus autó,kimondottan lányoknak való ,2.0 motorral elég jól gyorsul,210-t viszi,190-ig úgy gyorsul,mintha hátbarúgták volna,magyar utakra ennél több nem kell.Radardetektor kötelező tartozék,ÚGYSE tudod megállni,nekem elhiheted :D .Én családi kocsinak használom,gyerekkel,nagybevásárlással.Csomagtartó szuper,és pont be lehet tenni úgy a gyerekülést,hogy a kölök ne tudja megrugdosni az anyósülés hátulját,bár ebben az egy tekintetben veri a Stratus.10 liternél többet még sosem sikerült kirugdalnom belőle 100-on,ez azért kimondottan jó pont,mert nem vagyok az a tötymörgős sofőr.Szürke hétköznapokon elmegy 7-8-ból,ha az ember keményebben gangol vele,akkor alulról nyaldossa a 10-t.
Kényelmesnek kényelmes,kilátni belőle halál,ezt csak érzésre,de nem is az a kocsi,amiben az ember merev háttal kormányt markolva ücsörög.
Tipushibája a jobb hátsó sárvédő rohadása,2000 előttit nem nagyon láttam enélkül a hiba nélkül,illetve akinek nem rohad ott,annak is csak azért,mert megcsináltatta.Sajnos az alvázon is ugyanez az oldal elengedi magát.Ezenkívül a váltó sajnos nem egy csúcs,pontatlan,kicsit recseg,hosszú úton mozog,de megszokható.
Két év alatt a törésektől eltekintve egy ékszíj szakadásom volt csak,az is szerelő hibájából,a frissen betett ékszíj elszakadt,mert túlhúzta.
Hibalista
- Soha semmi nem romlott el rajta.Ellenben egy vezérműszíj csere bőven 100 K fölött van,egy gyári lengőkar 40+ beszerelés...
-
- Megbízhatósága csodás,ellenben ha törik,az halál,irdatlan,botrányos árakon lehet hozzá beszrezni mindent,de megéri,a szerelem az szerelem.Ennek ellenére drága egy ribanc,ezt el kell ismerni.
Ide hordtam szervizbe
Nippon autó-Doma Károly
Korrekt,precíz,baromira érti a dolgát
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ellőtte össze-vissza kóklányolta mindenféle magát szerelőnek hívó nyomorult,visszagondolni sem szeretek rá-fordítva berakott fékbetétek,hitvány olaj betöltése,ésatöbbi.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Startus | Következő autója? | Cápagalant VR4 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
