Cápa Galant... durvább mint a BMW
Szöveges ítélet
Az én autómban most van 280ezer km. Én 140ezer km-t mentem vele. Nem hittem volna, hogy ilyen kevés ráfordítással ilyen sokáig képes elmenni egy autó. A recept: 10-12 ezer km-enkénti olajcsere. Csak teljesen szintetikus motorolajt használtam, főleg Total quartz 9000 5W-40.
Kanyarokban szörnyen jól tart, átlagon felül teljesít.
Tavaly szeptemberben egy kicsit összetört, de semmi komoly. A javítás 300e ft-ba került. Cserélni kellett jobb első sárvédő, jobb lámpa, motorháztető, üveg.
Hibalista
- Első lengőkarok: 4-ből 3-at cserélni kellett kb 200ezer km környékén. Eredeti lengéscsillapítók csere 190ezernél. Stabilizátor csere 210ezernél. Az ablaktörlő karban egy kis műanyag eltört. Teljes kuplung csere kinyomócsapággyal 240ezer km!!! (70ezer ft-ért).
Ide hordtam szervizbe
Mike autószervíz Tata
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Galant 2.3 TD 1983 | Következő autója? | Mitsubishi Eclipse 3.0 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
