A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant (1996-2006)

Galant 2.0 Elegance 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Cápa Galant

Szöveges ítélet

2003 ban került hozzánk újonnan, el?tte egy ugyanilyen de 2000 ben vásárolt vadiúj ezüst Galant volt ( csak az kevesebb extrával felszerelt ) . tehát egymás után 2x is ugyan azt az autót választottuk. nem véletlenül.
a 2000.-ben kisebb modell frissitést leszámítva gyakorlatilag 1997 óta ugyan az vad, ugyan akkor elegáns formájú autó ! Cápa Galant :-))
Szépsége vitathatalan, nem látszik a formaterven, h nem mai tervezés?, utcán sokan megnézik ma is. A kapaszkodó sávban is igyekeznek lehúzodni el?le.
Az autó belseje teljesen rendben van, a 2000 utáni jobban felszerelt változatok f?leg. ilyen ez is, nagyon szépek a fekete és mélyszürke plüss ülések melyek hosszútávon is kényelmesek, gyorsan vett kanyarokban is kiválló oldaltartásuk van. Hátul is kényelemesen elfér 2 szükség esetén 3 ember. Az igazi Galant érzés azonban 2 hátsó utas esetén teljes, hely van b?ven- az els? ülések háttámlája kimélyitve- ezenkívül kartámasz és a vele egyvonalba elölr?l hátra felé kihajtható pohár meg kaja tartó teszi teljessé a kényelmet- praktikus és jól néz ki. az órák háttérvilágitása ugyan csak nagyon szép.leállítva nem látsz semmit, de mikor elfordítjuk a kulcsot el?ször csak a 2 mútató világit és majd aztán minden- jól néz ki ! A középkonzol elegáns de ugyan akkor japánosan egyszer?, de még se teljesen puritán . a fabetét mondjuk nem a legszebbek... a klíma egyszer?en brutálisan f?t-h?t !!! tényleg kegyetlen, egy A6 Audi vagy egy VW klímája ehez képest egy rozzant eltört propeller? ventilátoréhoz hasonlitható :-) nyugodtan rábizhatjuk magunkat az automata üzemmódra. a beépitett hszórók a gyáriakhoz képest nem a szörny? kategóriába tartoznak . csak kár, h a hátsók a kalaptartóra kerültek. Ami a kényelmet rontja az egyedül a megszokotnál magasabb gumi hang. ennek oka azonban valószin? a V mintályú Good Year gumik. meglep? módon a téligumival csendesebb !
Az autót a Mitsubishi nek jól bevált 4G63 jel? 2.0 benzines motorja hajtja ( ugyan ez a moci van az Evo Lancer ben csak turbóval ). Az autó dinamikus mozgatására teljesen alkalmas, 30e km szerviz után érezhet?en jobban megindul 3000 alatt is. 5. fokozatt már 50km/h tól kapcsolható. A motort forgatni nagyon lehet ( 7300RPM környékén tilt ) és nagyobb fordulaton megjön egy kifejezetten kellemes motorhang :-D Nem egy Evo de azért szégyenkezni egyáltalán nem kell és a legtöbb ( na nem az S2000 Honda ra gondoltam ) szivó 2.0 mellé nyugodtan oda lehet állani piroslámpánál . A tempos haladásban partner fútóm? is, amelett, h meglep?en kényelmes-talán nagyon is-kanyarokban nagyon jól fogja az útat, élvezett vele a szerpentin. Igaz nem is merevtengely van hátul :-D Ha csúszik akkor az orrát tolja ezt gáz elvétetelel gyorsan korigálható. A váltója szuper a jápán váltók közül is kiemelked?en jó. gyorsan nagyon pontosan, könnyen kapcsolható. Pici negatívum, h csak 15-km/h alatt veszibe 2 vagy netán 3.-ból simán 1.fokozatott, de h ezt kelljen tenni ahoz eléggé állatnak kell lenni vagy nagyon durva szitunak kell adódnia. A kuplung pont jó helyen fog, a fékek pedig nem rosszak, de éreztem más autóban nagyobb lassulást . Röviden vezetni élmény- hiába a Mitsuk márcsak ilyenek !
A fogyasztása is normális, városban 9-10 liter között lehet, országúton tempósan haladva 9 liter ( 140-150 sok vissza 3. ba el?zés ) , de 110 környékén viszonylag egyenletesen haladva 6,5 liter is elég :-) autópályán 160 felett kezd el enni, de akkor már azért haladsz is cserébe.
Lehet nagyon elfogultnak t?nik a véleményem, de ez az autó tényleg ilyen. A tesztekben is mindig csupa jót írtak róla és a vele egykorú Japán ( a többit meg... ) konkurenciát simán verte.Azért a mai középfels?kategóriás autók is igazábból felszereltségben tudnak többet . S?t a V6 simán partiban van a Toyota Camry vel is.

Összeségében szerintem egy olyan autó amit nagyon is lehet szeretni, a formája magával ragadó, az alatta lev? technika pedig kiforrot megbizható és megfelel? partner. talán a formából kiindulva léphetne nagyobbat is 100 ra, de arra meg ott a V6 kézi váltós.

Hibalista

- ez egy Mitsubishi, mely ráadásul Japánban készült, tehát semmi !!! ( sem az ezüst sem a bordó Galant ban )

Ide hordtam szervizbe

Mitsubishi Pécs. gyors, korrekt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Galant Következő autója? nem mostanába lesz cserélve, de Mitsubishi, vagy legrosszabb esetben is valami Japán.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant 1996

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)