A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant (1996-2006)

Galant 2,0 gls 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A tökéletes arany középút

Szöveges ítélet

Kicsit elfogult vagyok a márkával és a típussal szemben is, de azért megpróbálom nem nagyon ömlengve leírni a véleményemet. Azért szeretek másokat is, amerikaiakat, németeket főleg, de ez az autó nagyon régi vágyam volt. Még általánosba jártam, amikor az első példányt láttam az udvarról kibámulva. Az volt az első gondolatom, hogy végre egy autó (pláne Mitsubishi) ami elölről és hátulról nézve is jól néz ki. Persze tudni kell, hogy akkor még nagyon odavoltam a vadászgépekért és a két első porszívó formájú légbeömlő sokban hozzájárult a tetszési indexéhez. Ma már más összefüggésben tetszik, de még mindig ez a legszebb része még így krómhatásúan is.
Ezután egy időre elfelejtettem, aztán egy évfolyam társam vett egy akkor már 9 eves pédnyt és mikor beleültem, rögtön tudtam nekem nem az Evo kell.
És most a sajátomról:
1997 –es, tehát több mint 13 éves, 224 000 km van benne, ezek a rossz hírek. Az első futómű kopog, eddig egy lengőkar lett kicserélve a négyből (jobb alsó) a fölső 42 000 ft lesz arra még gyűjtök. Az alsó nem volt veszélyes 46 000 –ből megúsztam klíma feltöltés és javítás + hátsó fék felszabályozással együtt. Ez volt életveszélyes, a többi várhat.
Minden bizonnyal balesetes volt, szerintem a jobb elejének mentek neki. Utána pedig a bank visszavette és nagyon sokat állt.
Egy szó mint száz, nem állítom, hogy ne lennének hibái, de mindegyiknek megvan a maga oka, ami nem a konstrukcióból adódik. Én 700 000 ft ért ennél az autónál százszor rosszabbat és kisebbet várnék.
Egyébként ránézésre és vezetési élményre (a kopogó futómű kivételével) semmi nem érződik. A motor tökéletesen simán jár, a futómű, az ülések és a pozíció kényelmes, a kartámasz pont jó helyen van. 192 centimmel, még saját magam mögött is kényelmes és persze puha és süppedős.
A teljesítmény eléggé szubjektív dolog. Én 1.3 –as Kadettből és 1.3 12V Coltból ültem át. A Colt elég fürge kis méregzsák volt, hála a 910 kg önsúlynak és a pörgős 75 lónak. A Kadett szót sem érdemel, azt inkább szívóssága miatt szerettük. Viszont egyikről azt hazudni, hogy erőgép. A Galant sem az, de én soha nem érzem azt, hogy kevés lenne. 3000 –es fordulat alatt használva egy kellemes családi szedán aminek bármilyen helyzetben vannak tartalékai. Fölötte teljesen megbolondul, megjön a hangja és megy mint a barom. Az élmény arra hasonlít amit Gyula Vitéz írt a Honda Accord Type-R –ről. Persze nem megy úgy mint egy igazi sportautó (nem is az), de megvan ennek is a két tökéletes arca. Sokan írták, hogy nincs elég erő még a V6 -ban sem. Nekik ajánlom a Honda NSX –et. Ez az autó nem arra való, hogy versenyautó legyen. Ez egy kényelmes és dinamikus, középkategóriás szedán és annak tökéletes is a 2.0 –ás motorjával. Szidják a többlengőkaros felfüggesztést is, nem tudom megmagyarázni, de érzem vezetés közben, hogy ez alá pont ez való. Arany középút az elfogadható fogyasztás, a kényelmes nagy karosszéria és a dinamikus haladás között. A formája meg egyszerűen gyönyörű és kész.
Elfogult vagyok, mert ész érvek alapján Mazda 6 –ot kellett volna vennem, még ha a kora miatt drágább is. Én viszont az érzelmeimre hallgatva azt vettem amit a legjobban szeretek. Ez a szeretet azonban a fent említett racionális érveken alapul, úgyhogy szerintem nem tévedek.
Fizikai korlátai vannak annak, hogy egy autó mindent tudjon egyszerre. Mindenkinek ki kell választani, a vezetési stílusához és az elvárásaihoz leginkább passzoló autót. Ezért gyártanak ma az autógyártók semmire sem jó lelketlen szörnyszülötteket.
Aki mindent szeretne az vegyen egy autót használtra egyet meg rendszám nélkül versenypályára. Az úton úgysem lehet kihasználni.

Hibalista

- első lengőkarok 2+2 db, féktárcsák felszabályozása, klíma tömítések (szilikonozva), némi rozsda a szokásos helyeken (egyenlőre, csak éledezik). antenna teleszkóp, kopó alkatrészek

Ide hordtam szervizbe

Magán szervíz Szentendre városkapu közelében.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 223000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Colt Következő autója? Marad amíg bírja
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant 1996

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)