A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant (1996-2006)

Galant GLS 2.0 Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szelidített cápa:)

Szöveges ítélet

Korábban volt már egy ´89-es glxi Lancerem. Azóta imádom a "háromgyémántosokat". Tulajdonképpen a cápa megvételével egy régi álmom vált valóra, hiszen amikor kijött ez a modell ´97-ben tudtam, hogy egyszer cápám lesz. 2008 közepétől nézegettem a hirdetéseket, egy véletlen folytán kiszúrtam a neten egyet. Teló, tali, próbakör: ahogy megláttam egyből tudtam, Ő lesz az!!! Az árát kipróbálás után még kicsit lealkudtam és pont nagyszervíz után vettem meg az autót.

A formájáról, kényelméről nem kívánok sorokat írni. Egyszerűen gyönyörű, kívül-belül. Nem egy átlagos autó, sokan megnézik még ma is, pedig már 7 éves!!!
Azóta még egy xenon szettel dobtam meg az összképet, ami nem utolsó sorban azért is jó mert így még jobban is látok ;)
(képeken még a gyári fényszóróval van) :-/

A 2L-es motor az 1.5-ös Lancer után érezhetően jobb, de az igazi a 2.5-ös lenne. Majd a következő az lesz!!! Nagyon kultúráltan ketyeg, szépen húz, élvezetesen autózható, de nekem hiányzik a teljes elégedettségemhez még 10-15 LE (az autó súlya miatt)... Egy komplett sportkipufogórendszer beszereléssel még rádobok majd +5-6 LE-t :)

200-at simán megy, a végét még nem próbáltam, nem is érdekel.
Átlag 160-at pályán nagyon kényelmesen viszi és akkor még van tartalék benne. Országúton is elemében van: jan 2-án alig volt forgalom az utakon: Pécs - Bp. ajtótól-ajtóig, oda-vissza volt 4 óra!!! 170-nél nem mentem többet ( még a 6-oson sem :-)) és volt benne egy közel fél órás tötyörgés is pest határától a belvárosig.

A gyári könnyűfém felnik szerintem gyönyörűek, nekem a 15"-al is tetszik, nem kell a 17"-es az Pestre-városba, úgyis csak öngyilkosság lenne!

A felszereltsége nekem tökéletes és a sokak által bírált fa középkonzol is bejön! A futóműve príma, nagy tempónál kimondottan jól fekszi az utat, sportos autózáshoz is partner, mind a motor, mind a futómű. Nekem a fékekkel sincs problémám. Többen keveslik a fékhatást, hát nem tudom...szerintem épp elég. ( nem kell 200-ról többször is padlózni, szerintem csak ennyi )
Az automata klímája is nagyon jól teszi a dolgát! Amit még imádok benne, hogy még télen is (enyhe túlzással) 3 kanyar után eléri az üzemi hőfokot és már ontja is a meleget:)
Egyedüli problémám a kézi váltóval van. Mivel az utcán alszik a kicsike, télen kereszteződésekhez közeledve lassítás közben nagyon nehezen tudtam 2-es, ill. 1-esbe visszatenni. Bemelegedve javult a helyzet, de igazából még most is akadozik némely fokozatom. Azt tanácsolták, hogy egy váltóolajcsere talán megoldaná a dolgot, ez azóta meg is történt, jobb is lett valamivel de nagyobb mínuszokban még eleinte akadozik azért a téma, de azért annyira nem zavaró. No de mégis.....azért a tökéletes összképet kissé árnyalja, na! ( ezért csak 9-es )

A csomagtérben bőven van hely, kényelmesen pakolható.

Összességében egy elegáns, de ugyanakkor brutális kinézetű családi-utazó-/cápa/:) autó, mely a városban is megállja a helyét. Hosszabb utakra kimondottan ajánlott!!!!!!!!!!!!!

Ja és az árát a megkímélt példányok szerintem kimondottan jól tartják!

Hibalista

- Vásárlása után, eddig csak egy szervóékszíj csere volt, mert (7 év után nem csoda) elkopott és parkoláskor teljes kitekert kormánynál visított mint állat:) Volt a feljebb említett váltóolaj csere. Egyszer egy kigyulladt check engine lámpa miatt ráraktunk egy testert, kiírta mivel van baja, kitisztítottuk és ennyi volt. Ezen kívül Hiba igazából semmi.

Ide hordtam szervizbe

Magán (Mitsu-Honda) szervizes, én csak az alkatrészeket vittem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Mitsubishi Lancer 1.5 glxi Következő autója? Mitsubishi Lancer EVO X :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant 1996

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)