A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Galant (1996-2006)

Galant 2.0 gls 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legkellemesebb csalódásom

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném, hogy ez elött még soha nem volt japán autóm. (Ezt megelőzően volt Audi, VW, Ford.) A japánokról mindíg csak azt hallottam, hogy drága az alkatrész, nem túl pontos az összerakás, nem túl igényes a kidolgozás, stb... De egyszer úgy esett, hogy megvettem egy Galantot. A formája mindíg is tetszett beleültem, kipróbáltam megvettem. Amit eddíg hallottam a Japán autókrol azzal kezdtem egyre jobban NEM egyet érteni. Az autó jó, sőt nagyon jó. 2000 köbcenti, benzines, 136 LE. Nem egy versenyautó de úgy megy ahogy kell. A futómű nagyon jó, mindíg ott van és úgy reagál mindenre ahogy kell, nem túl kemény és nem túl lágy, pont jó, az utat nagyon jól érezni. Továbbá kényelmes, nagy, a műszerfal nem túl bonyolult de minden van és ott van ahol lennie kell, minden kézre esik egyértelmü és precizen működik. A váltója is nagyon jó pontos akár egy újjal kezelhető. Kivülröl pedig nagyon szép. Rossz tapasztalatom nemigen van az autóval kapcsolatban, talán olyanokat írhatnék, hogy aprobb zörejek az ajtókárpit és a műszerfal felöl, de ez is megszünt mikor áttettem a téli gumikat a nyári 225/45 17 esek után. Egyszer sikerült az elejét (első lökhárító, jobb első lámpa,motorháztető, hűtőrács) megkoccolnom (hülye voltam) megijedtem na most mi lesz, japán, drága az alkatrész, ritka az autó, de kellemesen csalódtam mikor az árakat meghallottam.( Persze nem márkaszervízben, hanem magam jártam utánnuk.) Lökhárító burkolat 45,000 , lámpa 19,000 , motorháztető 42,000 , hűtőrács 6,500 , + összerakás+festés, ilyen olcson még ilyen koccanást nem úsztam meg. Mindösszesen szeretem az autót meg egy darabig járok vele, de ha lecserélem akkor is csak japánra. Megbizhatóságból 5-ös.

Hibalista

- Első lengéscsillapítók (bilstein 21,000/db), kormányösszekötő gömbfejek6,000/db, (köszönhetően a jó magyar utaknak és a 225/45 17-es kerekeknek) elektromos antenna megált-csere(Hirschmann 10,000), 140.000km után kuplung+szerkezet csere (52,000) nagyobb probléma semmi... kötelező szervizek(olaj, fékbetétek, szijak) Hozzátenném, hogy nem márkaszervízben javitattam és az árak munkadíj nélkül értendők!

Ide hordtam szervizbe

Egy régi is merős autószerelő.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 68000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 82000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Passat tdi Következő autója? Honda Accord vagy valami Japán.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Galant 1996

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)