A legjobb!
Szöveges ítélet
2005.augusztusában sikerült hozzájutnom hosszas keresgélés és álmodozás után. Eredetileg manuális váltósat akartam venni, de abban az időben olyan, amelyik kielégítette volna az igényeimet csak 0,5 millióval drágábban volt, és úgy gondoltam nem ér meg annyit. Az autó 99-es évjárat V6 24V típus.
Külső: Egyszerűen tökéletes, soha egyetlen autónak nem volt és nem is lesz ilyen gyönyörű alakja. Elegáns, ugyanakkor sportos megjelenés, tiszteletet parancsoló. Akármerre megyek mindig csak a májamat hizlalom és büszkén feszítek benne, hisz az emberek 90%-a utánafordul, megbámulja.
Utastér: A japán autókra olyan jellemző visszafogottság, a nyugati autókhoz képest szegényes belső. Ugyanakkor nekem tökéletesen megfelel, nincs telezsúfolva haszontalan ketyerékkel. Soha nem tetszett pl. egy Audi vagy BMW belső elrendezése vagy a töménytelen gomb, amibe az ember belekeveredik.
Menettulajdonságok: A motor nagyon jó, igazán nyomatékos. Gyönyörű a hangja, főleg 4000-es fordulat/perc felett. Alapjáraton nagyon csendes, mindig egyetlen mozdításra indul. A váltóval nagyon meg vagyok elégedve – ez egy INVECS II.-es automata – nagyon szépen, lágyan, ugyanakkor gyorsan vált, alkalmazkodva a vezetési stílushoz (egyszer megpróbáltam mit megy az egyes fokozatokban: az eredmény: I – 80 km/h; II. 125-130 km/h; III. 200 km/h; IV. eddig még max. 210–et mentem vele, de megítélésem szerint 240-ig bátran megy. Hozzáteszem 200-as tempónál 4500 környékén forog a motor, és mióta direkt sportszűrő van benne, azóta majd 7000-ig kiforgatja!!!). A futómű jól veszi az út egyenetlenségeit (olyan környéken lakom, ahol rettenet rossz utak vannak), néha már túl lágynak ítélem. Kanyarban kissé jobb is lehetne!!!
A lényeg: EGYSZERŰEN IMÁDOM!!! Csak Baby-nek hívom!!!
Update I. - Automata váltó felújítás + olajpumpa - 280.000 Ft.
Update II. - Kipuffogó-flexicső csere - 4.500 Ft.
Update III. - Első lengőkarok cseréje mindkét oldalt - 20.000 Ft/db (És még ez volt a legolcsóbb fajta)
Az átlagfogyasztás jelen pillanatban 9.02 liter/100 km (sztem ez fantasztikus). Úgy hiszem 46.000 km után ez már mérvadó adat.
Hibalista
- Automata váltó - egy gyári hibás alkatrészből adódóan szétvágta a turbinaházat és az olajpumpába vándorolt fémforgács azt is megdolgozta. - 280.000 HUF lett a vége.
Ide hordtam szervizbe
Füredi András - Mosonmagyaróvár (automata váltónál)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Gősi Bálint - Bősárkány
100% precizitás
100% emberbarátság
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Lancer 1.6 GLXi | Következő autója? | Mitsubishi Galant VR4 2.5 Twinturbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
