A BMW konkurens
Szöveges ítélet
Bővebben, hogy legyen teljes képed róla:
Két éve vettem meg egy ismerőstől, így nem vettem zsákbamacskát, ismertem az autó múltját. Mint majdnem minden hasonló korú galant, természetesen ez is törve volt (Egykor jól fizetett rá a biztosító!) Első látásra beleszerettem, BMW párti vagyok, de ezért a formáért, kényelemért, megbízhatóságért lemondtam a "bömös" álmokról. Ez alatt az idő alatt, 40ezer km-t tettem bele úgy, hogy csak benzint, olajat, szűrőt és új égőket tettem bele!!! Sajnos a magyar utak tönkreteszik az érzékeny futóművét, de annyi a lengőkar-szilent-stab.pálca, hogy annak ellenére, hogy egy kicsit kopog, zörög, eldobál, olyan érzése van az embernek, mintha elnyűhetetlen volna. Cserélni kell és kész! Gyakori a féknyergek lógása, melyet a bennük lévő gumiperselyek szakadása okoz, cseréje nem egy nagy költség. Hidrótőke? Galant betegség, vagy lecseréled kb.: 80-100ezerből, vagy hagyod hagy kopogjon tovább, egyszer úgy is cserélni kell!!! Kaszni? időtálló, elegánsan sportos forma, nem korrodál, kivéve a hátsó sárvédőíveket (Galant betegség!) A motor igényli a jó minőségű olajat, a vezérlés cseréjét feltétlen be kell tartani, mert ha elszáll, aranyárba mérhető a javítása. Fogyasztása tűrhető, átlag 10L körüli. A 136le majdnem azt tudja, mint a V6-osé, csak nyomatékszegényebb, kicsit kevesebb a végsebessége, de ha pörgeted, ott vagy vele sokáig :-) Cserébe kevesebbet fogyaszt átlag 2-3 literrel. Szervizzel, alkatrészellátással Dunát lehet rekeszteni, ha sokáig keresgél az ember, még elfogatható árakat is talál! Csak lámpákat ne keljen venni!!! Iszonyat!!! Kényelme, felszereltsége és összeszerelési minősége igazi japán, talán verhetetlen a kategóriájában. Összességében egy igazi sportos, minden extrával felszerelt, megbízható, értékálló családi autó, talán annyi negatívummal, hogy egy kicsit alul motorizált a méretéhez képest, és túlbonyolított futóműve van.
Hibalista
- Hála a jó utaknak: Első lengőkarok+szilentek+gömbfejek, Első féknyergek cseréje, hátsó stab. pálcák, hidrótőke kopogás,szelepfedél tőmítés, + kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Seat | Következő autója? | Talán BMW |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
